پیگیری لازم برای جذب پرستاران طرحی انجام شود

سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تعدادی از پرستاران به عنوان نیروی طرحی فعالیت داشتند که با اتمام دوره و طرح جذب نشدند و هم اکنون بیکار هستند.

محمدرضا خسروی گفت: بسیاری از این نیرو‌ها در ایام شیوع کرونا با تمام توان فعالیت داشتند و جذب این نیرو‌ها باید از سوی نمایندگان مجلس و مسئولان بهداشتی رسیدگی شود.

وی به سخت بودن شغل پرستاری اشاره کرد و افزود: پرستاران نیازمند محیط امن و آرام هستند تا کیفیت کار و فعالیت آن‌ها افزایش پیدا کند درحالیکه محیط خدمت‌رسانی پرستاران به خصوص در برخی از بیمارستان‌های استان به دلیل استاندارد نبودن محیط کار با سختی بیشتر مواجه است.


بیشتر بخوانید


خسروی در ادامه به بدهی دانشگاه به کادر درمان در قالب کارانه پرستاران و پزشکان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون مطالبات زیادی از تامین اجتماعی داریم که با دریافت این مطالبات می‌توان بدهی کادر درمان را پرداخت کرد تا رضایتمندی پزشکان و پرستاران تامین شود.

وی اظهار داشت: کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا ایثار و از خودگذشتگی داشتند و کادر درمان در سخت‌ترین شرایط حضور دائم داشتند و در ایام پنج نفر از کادر درمان استان به شهادت رسیدند که تنها ۲ نفر آن‌ها به عنوان شهید محسوب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار