حمایت بیش از ۳۳۰ پرستار از ایتام زیر حمایت کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: هم‌اکنون ۳۳۳ پرستار حمایت ۴۲۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد کرمان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی کادر درمانی به‌ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع‌دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی‌شود و عواطف سرشار از مهر و محبت پرستاران ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

او با اشاره به اینکه قشر‌های مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، بیان کرد: هم‌اکنون ۲۲ هزار و ۴۴۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۶۴ هزار و ۸۰۸ حامی خیر حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و تصریح کرد: هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک‌های نقدی حامیان بی‌واسطه و به‌صورت مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند بیان کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار