هم زمان با شب ولادت حضرت زینب «سلام الله» انجام شد؛

دیدار خادمیاران رضوی کرمان با خانواده شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده

هم زمان با شب ولادت حضرت زینب «س» جمعی از خادمیاران رضوی کرمان با حضور در منزل شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده با خانواده شهید دیدار کردند.

هم زمان با شب ولادت حضرت زینب کبری «سلام الله» جمعی از خادمیاران رضوی کرمان با حضور در منزل شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده با مادر و خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام محمدحسین حجتی مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جان و مال خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) فدا کردند که اقدام بسیار بزرگی است و نزد خداوند اجر عظیمی دارد، گفت: شهادت مفهوم بلندی است و مقام شهید در نزد خداوند بسیار ارزشمند است که حتی تصور هم نمی‌شود کرد.

او با بیان اینکه شهدا زنده اند و اعمال و رفتار ما را خواهند دید، افزود: شهید حق شفاعت دارد نه تنها از اقوام و خانواده اش بلکه برای همه افراد دیگر حق شفاعت دارد.

همچنین، مادر شهید لنگری زاده با از خوشحالی از حضور خادمین بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام گفت: غلام رضا هدیه امام هشتم بود و به همین خاطر او نذر امام رضا کرده بودم و خوشحالم که در مسیر دفاع از اهل بیت به شهادت رسید.

مادر شهید لنگری زاده همچنین به بیان خاطرات و کرامات این شهید مدافع حرم پرداخت وعنوان کرد: بعد از شهادت غلام رضا برای عاقبت به خیری همه جوان‌ها مثل بچه‌های خودم دعا میکنم.

این دیدار به همت کانون خدمت رضوی خانواده و با حضور مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان کرمان و مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان و مسئول کانون خانواده و جمعی از خادمیاران رضوی انجام شد؛ که در این دیدار پرچم متبرک گنبد مطهر و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام زینت بخش این مجلس و محفل بود.

شهید غلام رضا لنگری زاده شهید مدافع حرم سال ۱۳۶۵ در کرمان دیده به جهان گشود و سال ۱۳۹۶ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار