۴۱ هزار متر مربع به فضای ورزشی آموزش و پرورش خوزستان افزوده شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افزایش ۴۱ هزار مترمربع فضای ورزشی به فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش استان در یک سال گذشته گفت: ۸۵ پروژه ورزشی در سطح آموزش و پرورش خوزستان در یک سال گذشته افتتاح یا در آستانه افتتاح است.

 مسعود حمیدی نژاد  با اشاره به طرح کیفیت آموزش گفت: طرح جهش کیفیت موجب جبران عقب ماندگی‌های گذشته در آموزش و پرورش خوزستان خواهد شد.

او به عنوان اینکه وضعیت آموزش و پرورش خوزستان در گذشته در شأن استان نبود، ادامه داد: با مشورت نخبگان آموزش و پرورش خوزستان طرحی را با نام جهش جهت تحول در وضعیت آموزش وپرورش استان طراحی و به مرحله اجرا در آوردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  با بیان اینکه باید به آموزش و پرورش نگاهی چند بعدی داشته باشیم ادامه داد: یکی از ابعادی که در طرح جهش مورد توجه قرار گرفته است توانمندسازی همکاران فرهنگی است که در این مدت با برگزاری دوره‌های تخصصی به توانمندسازی فرهنگیان استان خوزستان پرداختیم.

آقای حمیدی نژاد با تاکید بر ایجاد ارتباط مستقیم با مدیران مدارس گفت: در خلال گفتگو با مدیران مدارس ۷ موضوع اساسی در راستای ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش را استخراج و مورد توجه قرار داده ایم.

او  با اشاره به برگزاری آزمون‌های سطح سنجی از دانش آموزان سراسر استان ادامه داد: این آزمون‌ها در کارنامه تحصیلی دانش آموزان اثر مستقیم نخواهد داشت، اما موجب سطح سنجی در جهت بررسی میزان پیشرفت طرح جهش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.