کورسوی امید بازگشت روسیه به میادین در مارچ

تصمیم گیری درباره بازگشت روسیه به میادین که در اجلاس فدراسیون جهانی شمشیربازی مطرح ش‏ده بود‏ به نشست ماه مارچ موکول شد.

اجلاس فدراسیون جهانی شمشیربازی به میزبانی لوزان سوئیس برگزار شد. در کنار تعیین میزبان مسابقات ۲۰۲۴ نوجوانان و جوانان که امتیاز آن به عربستان رسید و همچنین بحث و بررسی در مورد تغییر برخی قوانین و پیشنهاد‌های دریافتی برای آنها، روسیه و بازگشت ورزشکاران این کشور به میادین مهمترین موضوع مطرح در اجلاس بود.

دوپینگ و برملا شدن رسوایی ورزش روسیه در این زمینه باعث شد ورزشکاران این کشور در تمام رشته‌ها و از جمله شمشیربازی برای حضور در رویداد‌های مختلف و از جمله بازی‌های المپیک توکیو سلب پرچم شوند. بعد از آن هم موضوع حمله به اوکراین دورتر شدن ورزشکاران روسی از میادین را موجب شد تا آنجا که شمشیربازان کشور‌های مختلف در جریان دو جام جهانی از رویارویی با حریفان روسی امتناع کردند.

در اجلاس فدراسیون جهانی شمشیربازی، اما بازگشت شمشیربازان روسیه به میادین و رویداد‌های مختلف مطرح شد، اما تصمیم گیری قطعی در این زمینه به اجلاس آتی موکول شد. این اجلاس ماه مارچ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

البته اینگونه مقرر شد که در این فاصله زمانی، هیئت رئیسه فدراسیون جهانی رایزنی و مکاتبات لازم را با کمیته بین المللی المپیک داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار