مقدمات بیمه ۴۰ هزار خانه روستایی در استان در برابر حوادث فراهم می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با بنیاد برکت ۴۰ هزار خانه روستایی در چهارمحال و بختیاری در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، رانش زمین و ... بیمه خواهد شد، مقدمات این کار در حال انجام است.

غلامعلی حیدری ۶ آذرماه در دیدار با محمد مهجوری معاون عمرانی بنیاد برکت با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از سیاست‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: اقشار آسیب‌پذیر در مناطق محروم ساکن هستند و باید اقداماتی صورت بگیرد تا مردم این مناطق از رفاه برخوردار شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه تشکیل ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و سایر نهاد‌های مرتبط در این حوزه کاهش محرومیت در کشور است، عنوان کرد: بیمه روستائیان و عشایر در برابر حوادث بسیار حائز اهمیت است.


بیشتر بخوانید


وی در ادامه با اشاره به اینکه برچیده شدن مدارس کانکسی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری بود، گفت: باید این مسئله با همکاری بنیاد برکت در یک زمانبندی مشخص انجام شود.

حیدری تاکید کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با بنیاد برکت ۴۰ هزار خانه روستایی در چهارمحال و بختیاری در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، رانش زمین و ... بیمه می‌شود، روستائیان با پرداخت هزینه اندک می‌توانند منزل خود را برابر حوادث بیمه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در حوزه‌های مختلف در استان وجود دارد، مردم در این مناطق نیازمند خدمات بزرگ هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار