پارلمان اروپا روسیه را کشور حامی تروریست معرفی کرد

پارلمان اروپا در اقدامی نمادین رای داد که روسیه کشوری حامی تروریسم است.

پارلمان اروپا روز چهارشنبه تصمیم گرفت روسیه را به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی کند، زیرا حملات نظامی مسکو به اهداف غیرنظامی مانند زیرساخت‌های انرژی و پناهگاه‌ها ناقض قوانین بین المللی است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز اگرچه این اقدام تا حد زیادی نمادین است، زیرا اتحادیه اروپا چارچوب قانونی برای حمایت از آن ندارد. در عین حال، این اتحادیه قبلاً تحریم‌های بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین اعمال کرده است.

بر اساس این گزارش، با اینکه اتحادیه اروپا مانند آمریکا دارای لیست کشور‌های تروریستی نیست، اما ۴۹۴ قانون‌گذار اروپایی امروز به این قطعنامه رأی موافق داده، ۵۸ نماینده رأی مخالف و ۴۴ نفر نیز رأی ممتنع دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
پارلمان اروپا روسیه را کشور حامی تروریست معرفی کرد/ و این درحالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا و مزدورانشان همچنان حامی اصلی تروریسم هستند.
و این در حالی است که روسیه از سال 2011 تاکنون به همراه ارتش سوریه با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آخرین اخبار