عربشاهی: روزبه چشمی و مجید حسینی در قواره تیم ملی نیستند

پیشکسوت فوتبال گفت: مدافعان تیم ملی در شکست برابر تیم انگلیس مقصر بودند و چشمی و حسینی در قواره تیم ملی نیستند.

ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال درباره شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی انگلیس اظهار کرد: به نظرم کی روش در نیمه  اول مهره‌ها را بد چیده بود و همین موضوع باعث شد که گل بخوریم و مدافعان هم در این شکست مقصر بودند.

او ادامه داد: در حالی که مدافعان خوبی همانند کنعانی زادگان و خلیل زاده داریم، اما روزبه چشمی در دفاع وسط تیم ملی قرار گرفت. به نظرم چشمی و مجید حسینی در حد و قواره تیم ملی نیستند. علی کریمی هم که به تازگی از مصدومیت خارج شده بود در ترکیب اصلی قرار گرفت. شرایط ایده آل نبود و این بازی یک مسئله ملی بود و کی روش چیدمان درستی نکرد.

عربشاهی گفت: تیم ملی انگلیس در ارسال از جناحین تبحر دارد و مشاهده کردیم که این تیم از ارسال‌های زمینی و هوایی به گل رسید. در یک صحنه هم روزبه چشمی خطای پنالتی مرتکب شد و داور خیلی دوستمان داشت که آن صحنه را پنالتی نگرفت.

مهره چینی کی روش برابر انگلیس اشتباه بود 

او افزود: نفرات خوبی روی نیمکت تیم ملی داشتیم که کی روش بازیکنان ثابت را بیرون گذاشته بود و از سردار آزمون و قلی پور از همان ابتدای بازی استفاده نکرد. تیم ملی با سیستم ۱ -۵-۴ بازی می‌کرد که تک مهاجم ما هم به عقب می‌آمد تا دفاع کند. به نظرم تیم ملی فوتبال شایستگی داشت، اما ترکیب کی روش اشتباه بود.

در صورت حضور بیرانوند ۶ گل نمی خوردیم 

عربشاهی درباره اینکه تعویض اجباری بیرانوند به علت مصدومیت در شکست سنگین برابر تیم ملی انگلیس موثر بود، گفت: بله، این موضوع خیلی تاثیرگذار بود. بیرانوند ۳۰، ۴۰ درصد تیم ملی است و اگر او درون دروازه بود ۶ تا گل نمی‌خوردیم. به نظرم روزبه چشمی عامل باخت ما بود.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: ملی پوشان باید بازی با انگلیس فراموش کنند تا شرایط روحی و روانی خوبی برای ۲ بازی بعدی داشته باشند. ملی پوشان باید خود را باور داشته باشند تا بتوانند به موفقیت برسند.

او اظهار کرد: کنعانی زادگان مدافع قد بلندی است و او اجازه نمی‌داد که مهاجم انگلیس فکر کند تا صاحب توپ شود. مجید حسینی هم عقب عقب می‌رفت و فضا به بازیکن حریف می‌داد و آن‌ها نیز به خوبی از ضعف دفاعی ما استفاده کردند و به گل رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
روزب۰ چشمی و حسینی گند زدن تو دفاع.
-
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
حیف بعد از چهار سال صبر برای بزرگترین تورمنت فوتبال دنیا نفری مثل گیروش و بعضی بازیکنان مانند حاج صفی- روزبه -حسینی -کریمی -و....تیم ملی و کل مردم ایران به مسخره میگیرن و به ریششون میخندن
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۰۳:۴۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
یاوه گویی و چرت پرت گویی بسته دیگه..ب محرمی نورالهی وپورعلی گنجی چی میگی ایناستاره بودن جلو انگلیس اره؟یکم ادم باشیم ومثل ادمها حرف بزنیم وانصاف رعایت بکنیم البته اگه ادم هستیم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
لعنت به همشون
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۱۹:۱۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
انگارعلی کریمی.حسینی(دروازبان).....صفی که کاملابریده بود.میلادمحمدیانصاریفرددرحدتیم ملی هستن.پدرتیمواوناوارنج مبتدیانه کی روش دراورد.تاج نتایج خفت بارتیمهای کلمبیاومصروندیدانگار.
آخرین اخبار