به صدا درآمدن آژیر خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل و آماده‌باش نظامی + فیلم

آژیر خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل عراق درپی هدف قرار گرفتن مقر گروهک تروریستی کومله، به صدا درآمده است.

منابع عراقی از به صدا درآمدن آژیر خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل در کردستان عراق درپی هدف قرار گرفتن مقر گروهک تروریستی کومله با ۴ موشک، خبر دادند.

حملات موشکی به مقر گروهک‌های تروریستی در کردستان عراق

کانال خبری صابرین نیوز عراق گزارش داد بامداد دوشنبه حملات موشکی علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در کردستان عراق صورت گرفته است.

منابع خبری همچنین از اصابت ۴ موشک به مقر کومله در کویسنجق در اقلیم کردستان عراق خبر دادند. پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در اربیل در پی این حملات در وضعیت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

صابرین نیوز نوشت هدف این حمله مرکز فرماندهی گروهک تروریستی کومله در زرگویر در نزدیکی سلیمانیه عراق بود. این حمله ۳ مقر گروهک‌های تروریستی در شمال عراق را هدف قرار داد؛ همچنین هواپیما‌های بدون سرنشین مقر کومله را در زرگویز و پاناکوره در نزدیکی سلیمانیه هدف قرار دادند.

دسته‌ای از پهپاد‌ها نیز اردوگاه حزب دمکرات کردستان در «جانیکان» در نزدیکی روستای «بهارکا» را هدف قرار دادند. بر اثر این حمله همچنین قطعی کامل برق در کویسنجک گزارش شده است.

نیرو‌های امنیتی در کردستان اردوگاه «جیگنکان» را محاصره و از ورود رسانه‌ها جلوگیری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد دمنده
۰۱:۰۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
با سلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی باید به حملات موشکی و پهبادی خود به مقر گروهک های تروریستی چه در عراق و چه در سوریه و چه در افغانستان ادامه دهند درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و زنده باد جمهوری اسلامی ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بنده از حملات موشکی به مقر گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان در کردستان عراق استقبال می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
درود بر سربازان امام زمان درود خدا بر سپاهیان بلند قامت ....بزنید لانه زنبور را متلاشی کنید که دشمنان خواب بر هم زدن ایران عزیز را نکنند....این تروریست‌ها را تارو مار کنید که ملت ایران پشت و پناه شما هستند
آخرین اخبار