رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد؛

حمایت ۱۵۰ میلیارد تومانی در حمایت از دانش بنیان‌های کرمانشاه

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ای بین این مجموعه و بنیاد برکت از حمایت ۱۵۰ میلیارد تومانی در حمایت از دانش بنیان‌های کرمانشاه خبر داد.

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور توسعه دانش بنیان‌ها و واحدهای فناور در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به لزوم حمایت هر چه بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور تفاهم نامه‌ای با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان میان پارک علم و فناوری کرمانشاه و بنیاد برکت به امضا رسید.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده شرکت‌ها و واحدهای فناور می‌توانند تسهیلات با نرخ سود پایین دریافت کنند که میزان نرخ سود برای تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان چهار درصد و برای تسهیلات بیشتر میزان نرخ سود حداکثر به ۱۰ درصد می‌رسد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات ارائه شد به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات در طولانی مدت تا پنج سال قسط بندی خواهد شد.

آزادی اشاره‌ای به برگزاری رویداد تانا در استان کرمانشاه کرد و گفت: این رویداد در تاریخ ۹ آذر ماه با حضور یازده شرکت دانش بنیان، صنایع، واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی، نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: رویداد تانا در استان کرمانشاه با اولویت و محوریت حوزه کشاورزی و با هدف توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان‌ها توسط وزارت علوم در سطح کشور در حال اجرا است.

آزادی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور فعال و مؤثر شرکت‌ها واحدهای فناور در رویداد تانا، گفت: یکی از مهمترین این دستاوردها جذب همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی در بحث راه اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی در استان کرمانشاه بوده که امید است شاهد دستاوردهای خوب در این نمایشگاه برای استان باشیم.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار