اجرای ۱۶۴۰ برنامه طی هفته بسیج در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه گفت: ۱۶۴۰ برنامه طی هفته بسیج در ارومیه اجرا می شود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو،  در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال شعار " بسیج خدمت گذار مردم" تعیین شده است، گفت: افتتاح نمایشگاه در قالب ۶۰ غرفه، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی، افتتاح دارالقرآن بسیج در راستای تقویت تفکر قرآنی، افتتاح خانه مهر بسیج در قالب ارائه خدمات روانپزشکی، افتتاح قرارگاه جهادی شمال استان در ارومیه که به گروه های جهادی شمال استان کمک خواهد کرد از جمله برنامه های هفته بسیج محسوب می شود.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت ارومیه اضافه کرد: افتتاح حوزه های مقاومت در قالب ۲ حوزه، بازسازی خانه شهید رضا نظری و ۲ شهید دیگر، دیدار سرگروه تیم گشت های رضوی به منظور ارتقای سطح امنیت محلات با مسئولان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری ۱۸ یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار حضوری و ویدئو کنفرانس بسیجیان با مقام معظم رهبری، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در قالب پروژه های آبرسانی و ۱۶۴۰ برنامه در قالب ۴۰ طرح برای این هفته برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ عیوضلو عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی، اهدای ۱۸۰ هزار بسته معیشتی، اعزام ۲ هزار نفر گروه جهادی به مناطق محروم، اهدای ۱۲۰ سری جهیزیه، آسفالت جاده‌های بین مزارع در قالب ۳ جاده از برنامه های هفته بسیج سال گذشته تاکنون است.

رسانه‌های معاند دنبال داغ نگه داشتن تنور اغتشاشات هستند

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به جو سازی‌های دروغین رسانه‌های معاند در اتفاقات اخیر، گفت: رسانه‌های دشمن دنبال تصویر سازی غیر واقعی با هدف داغ نگه داشتن تنور اغتشاشات هستند.

سرهنگ پاسدار عیوضلو افزود: موردی بوده که تنها یک نفر در خیابان جهاد ارومیه اقدام به راه‌بندان کرده بود، همان لحظه اینترنشنال به صورت زنده با انتشار تصویر آن منطقه مدعی شد مردم ارومیه به خیابان‌ها ریخته‌اند؛ این نشان می‌دهد دشمن وقتی می‌بیند مردم با اغتشاشگران همراهی نمی‌کنند به دنبال تصویر سازی دروغین است.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال سیاه نمایی است و وقتی میلیون‌ها دلار هزینه برای به خیابان کشیدن مردم ایران بی نتیجه می‌ماند، با انتشار اخبار دروغین وانمود می‌کنند که همه جای ایران در آتش اعتراضات می‌سوزد.

سرهنگ عیوضلو با بیان اینکه در شهرستان بیش از یک میلیون نفری ارومیه، کمتر از سه هزار نفر در اعتراضات کف خیابان حضور داشتند، ادامه داد: بسیاری از این افراد نوجوانان و جوانانی بودند که فریب جوسازی‌های دشمنان را خورده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه باید فرقی بین اعتراض و اغتشاش قائل شد، گفت: باب اعتراض در جمهوری اسلامی باز است، اما آن فردی که اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی شهروندان کرده و سبب ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌شود، قطع یقین معترض نیست و اغتشاشگر تلقی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.