شهردار تهران مطرح کرد؛

فرسودگی ۹۸ درصد از ون‌های پایتخت/ باید ۵ هزار اتوبوس داشته باشیم

زاکانی گفت:۹۸ درصد ون هاي پایتخت فرسوده هستند و مردم نباید از سر ناچاری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین آغاز تحویل تاکسی ون های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: دوشنبه هاي قرار خدمت هر هفته اجرا مى شود كه ظرفيت سازمان ها براي خدمات بهتر به مردم در مناطق استفاده شود، دغدغه مديريتشهری گره گشايي از زندگي مردم است.

وى افزود: اين ايام پُرآشوب است و دشمنان به دنبال زخم و شكاف هستند، تمام دشمنان از آمريكا و اروپا و اسرائيل  فكر كردند كه ميتوانند انتقام خودشان را از مردم و انقلاب اسلامي بگيرند كه اشتباه كردند و تير آن ها به سنگ خورد.

شهردار تهران بيان كرد: بزرگترین فرصت نصيب ما شد كه متوجه شويم زير پوست شهر چه خبر است تا براساس آن به خدمت گزارياهتمام بيشتري داشته باشيم، هدف دشمنان  تجزيه ايران است به همين دليل بايد بيشتر قدر همديگر را بدانيم و بيشتر خدمت كنيم نهاينكه نوكر بيگانه  باشیم.

زاكانى تصريح كرد: توسعه اتوبوسراني بايد با ايجاد استفاده از ظرفيت ها در دستور كار قرار گيرد، بايد بالغ بر ٥ هزار دستگاهاتوبوس در تهران داشته باشیم و اولویت توليد داخل است.

وي گفت: ۹۸ درصد ون هاي پایتخت فرسوده هستند و مردم نباید از سر ناچاری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، مردم را اسیرنکنیم؛ باید بهترین خودروها در اختیار ناوگان عمومی قرار گیرد.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
صد هزار اتوبوسم فایده نداره
آخرین اخبار