بیانیه مشترک ۳ کشور اروپایی و آمریکا درباره قطعنامه ضدایرانی

آمریکا به همراه تروئیکای اروپایی با صدور بیانیه‌ای از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کردند.

آمریکا و ۳ کشور اروپایی طرف برجام امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای به تصویب قطعنامه‌ای ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان دادند.

متن کامل بیانیه مشترک آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به شرح زیر است:

«ما دولت‌های فرانسه، پادشاهی متحده و ایالات متحده از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال می‌کنیم. این قطعنامه در واکنش به همکاری ناکافی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص مسائل جدی باقی‌مانده مربوط به تعهدات حقوقی ایران ذیل "توافقنامه پادمانی پیمان منع گسترش (ان‌پی‌تی)؛ به تصویب رسید.

این دومین قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص این موضوعات در سال جاری است. شورا با انجام این کار پیام روشنی ارسال کرده مبنی بر این‌که ضروری و اضطراری است که ایران به تعهدات پادمانی خود ذیل ان‌پی‌تی پایبند باشد و بدون درنگ اقدامات مشخص‌شده را انجام دهد. ایران بایستی درباره ذرات اورانیوم شناسایی‌شده در ۳ مکان اعلام‌نشده توضیحات معتبر ارائه کند و مکان مواد هسته‌ای و یا تجهیزات مرتبط آلوده‌ی مرتبط را مشخص کند.

قطعنامه مذکور بار دیگر بر حمایت تزلزل‌ناپذیر شورا از تلاش‌های دیرینه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل این مسائل حیاتی با ایران صحه می‌گذارند.

همان‌طور که روشن کرده‌ایم چنانچه ایران این کار را انجام دهد و مدیرکل بتواند گزارش دهد که مسائل باقی‌مانده پادمانی دیگر حل‌نشده نیستند شورا می‌تواند بررسی این موضوع را فیصله دهد.

ما امیدواریم ایران از این فرصت برای همکاری مبتنی بر حُسن‌نیت با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت فیصله دادن این مسائل حل‌نشده استفاده کند، به گونه‌ای که انجام هیچ اقدام دیگر از سوی شورا در خصوص این مسائل لازم نباشد.»

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنجشنبه با مطرح کردن ادعای بی‌اساس و تکراری وجود سایت‌های مخفی هسته‌ای در ایران در جلسه‌ای غیرعلنی با صدور قطعنامه‌ای ضدایرانی از تهران خواست در تحقیقات مربوط به اورانیوم در ۳ سایت مخفی و اعلام نشده همکاری کند.

به گزارش رویترز، «قطعنامه مذکور از ایران می‌خواهد فوراً با تحقیقات آژانس اتمی در خصوص ذرات اورانیوم یافت‌شده در ۳ مکان اعلام‌نشده در ایران همکاری کند.»

در همین حال «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توییتر به تعداد آرای موافق و مخالف این شورای ۳۵ عضوی پرداخت و نوشت: «شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همین الان قطعنامه در خصوص ایران را با ۲۶ رأی موافق٬ ۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع به تصویب رساند. از نقطه نظر روسیه، بهتر از ماه ژوئیه است که قطعنامه مشابه ۳۰ رأی موافق کسب کرده بود.»

در ژوئیه سال جاری میلادی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با مطرح کردن ادعای وجود سایت‌های مخفی هسته‌ای در ایران قطعنامه‌ای با ۳۰ رأی موافق٬ ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع به تصویب رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان در اعتراضات اخیر نقش داشتند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که مذاکره جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که توافق هسته ای جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که برجام جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که مذاکرات وین جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و مذاکرات وین هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و مذاکرات وین هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ثابت کرد که نوکر آمریکا و اروپا و اسرائیل بوده است.
همکاری دولتمردان و مسئولین با شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی در این مدت 8 الی 9 سال غلط و اشتباه بود
مدیر کل آژانس علنی و آشکارا برای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا به گور پدر پدربزرگش خندید . آمریکا اون موقع که قدرت بود هیچ غلطی نتونست بکنه ، حالا که خشتک که جای خود.
اینا عوضی تر از آن هستن که برای مردم دنیا حقوق بشری کنند ، ای کاش مردم دنیا اینو می‌فهمیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ولی ما از تصویب قطعنامه‌ای ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار استقبال نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
نتانیاهو علیه ایران جنگ روانی راه انداخته است
ادعاهای اخیر نتانیاهو درباره ایران جنبه تبلیغاتی برای کسب رای است و به عبارتی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.
این صحبت ها بیشتر جنبه جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد، رژیم صهیونیستی از سلاح های ضد بشری از جمله سلاح هسته ای برخوردار است اگر اعتقادی به مبارزه با سلاح هسته ای دارد اول از خودش شروع کند.
وقتی اسرائیل به دنبال ساخت سلاح هسته ای است و از هیچ جنایتی علیه جامعه بشیری دریغ نمی کند چطور می تواند مقابله با برنامه هسته ایران را در سرفصل برنامه های خود قرار دهد.
آنها می دانند که جمهوری اسلامی سلاح هسته ای ندارد و دنبال ساخت این سلاح نیست اما برای جنگ روانی و اخذ آرای مردم در انتخابات، تبلیغاتی علیه ایران انجام می دهند تا نمایندگان مردم را با خود همگرا کنند.
او در سازمان های بین المللی اسناد دروغین را ارائه کرد و دستش برای بسیاری از کشورها رو شد، حتی کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی هستند به مستندات و صحبت های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اسناد نمی کنند، چرا که می دانند ادعاهای آنها پایه و اساسی ندارد.
رژیم صهیونیستی سال ها با ایران ستیز دارد چرا که جمهوری اسلامی از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع می کند و باید بداند با بیان چنین مباحثی نمی توانند ایران را از اهداف خود منحرف و اجماع جهانی علیه ما ایجاد کنند.

نتانیاهو به جای رجزخوانی برای ایران مشکلات داخلی خود را حل کند
نتانیاهو در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی به جای رجزخوانی به حل مشکلات داخلی توجه کند.
مقامات رژیم صهیونیستی جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد از این رو برای نمایش اقتدار صحبتهایی مطرح می کنند که جنبه تبلیغاتی دارد نتانیاهو اگر جرأت اقدام عملی علیه ایران را داشت دور گذشته انجام می داد.

دنیا ماهیت نتانیاهو را شناخته است که او دلال و ورشکسته سیاسی بوده که با تهدید جمهوری اسلامی مجدد به قدرت رسیده است چرا که ایران کشوری مقتدری است و به کوچکترین اقدام رژیم صهیونیستی چنان پاسخ دندان شکنی خواهد داد که در تاریخ 60 ساله رژیم صهیونیستی چنین اتفاقی صورت نداده باشد.
در مقابل دنیا می داند ایران تهدید نیست بلکه به کمک کشورهای همسایه می رود، دنبال جنگ افروزی نیست و اگر از سوی کشوری مورد تهدید قرار گیریم با پاسخ محکمی مواجه می شود.
نتانیاهو به جای اینکه چنین رجزخوانی هایی علیه ایران داشته باشد در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی سعی کند به مشکلات داخلی خود برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا: ۱۰۰ شهپاد در خلیج فارس مستقر می‌کنیم
فرمانده «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» از تصمیم واشنگتن برای استقرار بیش از ۱۰۰ شهپاد (شناور هدایت پذیر از راه دور) در آب‌های استراتژیک خلیج فارس خبر داد.
1401-8-28 22:18
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بحران اقتصادی غرب ادامه دارد
ناتوانی 38 میلیون فرانسوی در پرداخت قبوض دولت پاریس انرژی را کوپنی کرد
دولت فرانسه برای مهار بحران انرژی و عبور این کشور از زمستان سخت اروپا به 38 میلیون نفر از جمعیت این کشور کوپن انرژی و به شرکت‌ها با هزینه بیشتر قبوض گاز و برق، یارانه اعطا کرده است که مجموع این بسته‌های حمایتی به 26 میلیارد دلار می‌رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مردم یمن شرایط اسفباری را همچنان پشت سر می‌گذارند. معتقدیم توقف جنگ و آتش بس و رفع محاصره انسانی دو روی یک سکه هستند. در هفته‌های گذشته شاهد بودیم که آتش بس موقت در یمن تمدید نشد و امیدواریم نسبت به استمرار آتش بس و رفع کامل محاصره انسانی در یمن هر چه سریع‌تر اقدام شود.
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۴:۱۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
چرا یمن ن که ما تو ایران شرایط خوبی رو داریم میگذرونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته گذشته اقدام غیرسازنده‌ای را انجام داد. در حالی که دو هفته پیش هیئتی متشکل از مقامات وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی ایران به وین سفر کرده و درباره همکاری نیرومندتر ایران و آژانس توافق کردند و دیدار سازنده‌ای را با آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس انجام دادند، ولی به یک باره در راستای تاثیرگذاری بر محیط داخلی و همچنین اعمال فشار حداکثری و در تداوم سیاست به شدت ریاکارانه این روزهای ایالات متحده آمریکا قطعنامه‌ای را علیه ایران بر روی میز گذاشته و بار دیگر از آژانس سوءاستفاده سیاسی
کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا به همراه تروئیکای اروپایی علیه ایران جنگ روانی راه انداخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
به هوشمندی مردم کشورمان باید آفرین گفت که به‌رغم داشتن انگیزه‌های متعدد برای اعتراض ولی با اغتشاشگران در طول دو ماه گذشته همراهی نکردند تا جایی که رئیس‌ اغتشاشگران یعنی بایدن رئیس‌جمهور آمریکا مجبور شد برخلاف قواعد بین‌الملل از پشت بلندگو اعلام کند دنبال براندازی ایران است و هیچ غلطی هم نتواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دستیابی ایران به موشک جدید ‌هایپرسونیک یعنی تلاش‌های اسرائیل و نوکران منطقه‌ای آمریکا و هزینه‌های کلانی که برای ایجاد چتر پدافندی برای مقابله با موشک‌های ایران کرده‌اند ناموفق بوده است و دوباره باید از اول شروع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آقای گروسی مدیرکل آژانس هسته‌ای! اولا مسئولیت شما هسته‌ای است نه موشکی! پس فضولی در غیر حیطه مسئولیت موقوف! ثانیاً ما کار دفاعی خود را به لبخند و اخم شما گره نزده‌ایم. از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
معنای دستیابی ایران به موشک‌های بالستیک‌‌ هایپر سونیک این است که ایران می‌تواند ابتدا و در نخستین ساعات تمام سامانه‌های پدافندی پیشرفته دشمن را از مدار خارج کند و سپس تمام اهداف خود را با ‌دیگر موشک‌ها و پهپادها شخم بزند. بازهم دشمنان رندی کنند و بگویند فتوشاپ است اما بدانند فایده‌ای نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
‌آن کشورها و قدرت‌های سیاسی جهانی که جنایت وحشیانه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را طراحی کردند و به اجرا‌ گذاشتند و به آن افتخار نیز کردند فقط دشمن امنیت و آرامش مردم کشورمان نبودند بلکه با این خباثت خود‌، دشمنی خود با ایران و فرهنگ و تاریخ آن را ثابت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بی‌بی‌سی فارسی آینه تمام نمای دروغ، تزویر، فریبکاری و خباثت است. واقعا جای تعجب دارد اگر کسی به چنین اراجیفی توجه و براساس دیکته‌های سراسر کذب و فریب این استعمار گر فرتوت عمل کند. عرب‌نژاد مزدوران اجیر شده از سوی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، بهائی‌ها، تجزیه‌طلبان و سیاسیون ورشکسته که حوادث تلخی را در ماه مهربانی، مهرماه در کشور رقم زدند و حدود 60 نفر از حافظان امنیت را شهید و خانواده‌های بسیاری را عزادار کردند و این جنایات را تا ماه بعد هم ادامه دادند. ولی ان‌شاءالله دستگیری، محاکمه و مجازات آنان و دریافت هزینه‌خساراتی که به کشور و ملت وارد کردند مرهمی بر قلب‌ها خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
در غرب نه از تحریم‌های فلج‌کننده بیش از 40 ساله، نه از بلوکه کردن سرمایه‌هایشان، نه جنگ‌های شهری و جنگ تحمیلی 8 ساله و نه فتنه‌های داخلی و... خبری هست ولی با این وجود امروز مشکلاتشان کمتر از ما نیست ولی در عوض ما علی‌رغم همه این مشکلات و قصور و تقصیرهای مدیران غربگرای گذشته، به همت جوانان این مرز و بوم طی یک سال اخیر پروژه‌های بزرگی را در کشور اجرا کردیم که دشمنان مبهوت شدند. آب‌رسانی به 260 روستا در 8 ماه، موشک‌های فوق مدرن ‌هایپرسونیک، دستیابی به فناوری برتر در حوزه نجوم‌، راه‌آهن زاهدان خاش به طول 155 کیلومتر که نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی شرق کشور دارد و در آینده با تکمیل راه‌آهن سراسری چابهار- زاهدان و اتصال کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب و حل بخش زیادی از مشکلات ترانزیتی کشور حل و عایدی سرشار از طریق ترانزیت برای کشور، رونمایی از موشک قاره‌پیما و... همه و همه لرزه به ‌اندام دشمنان نظام‌ انداخته است و... این همه از نتایج سحر است. باش تا صبح دولتت بدمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
در سکوت شرم‌آور مجامع حقوق بشری غربی و سازمان ملل، مرزبانی سعودی ده‌ها مهاجر و پناهجوی آفریقایی را با اتصال سیم‌ برق قتل‌عام کردند! چرا جنایت آشکار این رژیم ددمنش را مجامع بین‌المللی و کشورهای غربی که برای کشورمان یک حادثه کوچک را با رگ‌های بیرون‌زده فریاد می‌زنند لال‌مانی گرفته‌اند؟! اینها نقض حقوق بشر بود یا مرگ طبیعی مهسا امینی؟ موضوع فقط این است که قاتل‌، گاو شیرده‌شان است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا ی جنایتکار و اتحادیه اروپا که حتی از ارسال دارو بای کودکان پروانه ای ممانعت میکنن اینان همانند که دم از حقوق بی بشر میزنن فقط دنبال چپاول کشورهای نفت خیز هستن و با هر تحدیدی شده با ارسال سلاح برای تروریست‌هاکشته سازی برای فتنه کردن بین عوام و شورش برید سوابق جنایات این‌ها را مطالعه کنید تا ببنید آب در هاون کی میرزا که نتجه اش کشور افغانستان عراق و لیبی می باشد و تجزیه ی ایران سرزمین مادریشان می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اعتماد مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه، آلمان، حمایت از این جنایتکاران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
برخلاف تبلیغات دنیای غرب، حقوق زنان در آمریکا و اروپا آشکارا پایمال می شود.
که برخلاف تبلیغات دنیای غرب؛ حقوق زنان در آمریکا و اروپا آشکارا پایمال می شود و دولت ها با سودجویی به تعهدات خود در قبال زنان عمل نمی کنند.
در اروپا، مانند اسپانیا عملاً هر روز موارد آزار و اذیت نسبت به زنان رخ می دهد و یا زنی بدست همسرش، همسر قبلی اش، آشنا و غیر آشنا به قتل می رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سابقه فعالیت درخشان شما در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و فعالیت ضد استکباری نشان از شجاعت و روحیه انسان دوستی شما است.
استکبار جهانی و در راس آن آمریکا منافع خود را در خطر می بیند لذا همواره سعی می کند برای کشور عزیز ما ایران مشکلاتی ایجاد کند. ولی با هوشیاری مردم ایران و تدبیر و درایت رهبری همیشه توطئه های آمریکا خنثی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دخالت های آمریکا و اسراییل در امور کشورهای دیگر ؛ چیز جدیدی نیست و قبلاً هم مشابه آن را در سوریه و لیبی شاهد بوده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ما شاهد دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی در آشوب های اخیر در ایران هستیم . اینها ( آمریکا و اسراییل ) با استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی هدفی جز ایجاد بی ثباتی در ایران و ملت ایران ندارند ، ملتی که برای کرامت انسانی ارزشی قائل است که غرب برای آن قائل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولت ها ( درغرب ) سوار قطار فمینیسم شده اند بدون اینکه بدانند چرا و اینکه مقصد این قطار کجاست. وقتشان تمام می شود ، پروتکل ها و عهده نامه هایی را امضا کرده اند که باید به اجرا در بیاید، ولی خود دولت ها در طول این همه سال آنها را عملی نکرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
وقتی که مثلاً انتخابات نزدیک است، تمامی سیاستمداران (در آمریکا و اروپا ) دم از حقوق زنان، خشونت علیه زنان، تعداد تعرض ها و کشته شدگان می زنند و وعده و وعید می دهند ولی واقعیت این است که بعداً به آنها عمل نمی کنند. ما چیزی بیش از رقمی در جدول آمارشان نیستیم. خشونت علیه زنان ، یک پاندمی است. ولی همانگونه که گفتم برای خیلی از سیاستمداران و نهادها، زنان قربانی وسیله سودجویی برای مقام و مطامع آنها تلقی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بیش از هشت هزار کودک یمنی شهید یا زخمی شده اند پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی کجا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
انگلیس جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
انگلیسی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
انگلیس جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
انگلیس جنایتکار به همراه آلمان و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
آمریکایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
آمریکا جنایتکار به همراه آلمان و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که امریکا جنایتکار و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به افغانستان مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
دولتمردان انگلیسی با دستور حمله به افغنستان مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2001 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تسلیحات رژیم صهیونیستی تمامی منطقه را تهدید می‌کند ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور آمریکا جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
برای کل دنیا ثابت شده که مذاکره ایران با آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان غلط و اشتباه بود و آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان ثابت کردند که اهل مذاکره نیستند و هم قابل اعتماد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
۷۵۰ کودک فلسطینی در سال ۲۰۲۲ بازداشت شدند | ۱۶۰ کودک همچنان اسیر پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی کجا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حقوق زنان در آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار آشکارا پایمال می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اعتراف وزیر کشور ترکیه: پ.ک.ک وابسته به سازمان اطلاعات آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
نتیجه مذاکره تاکنون این بوده است که آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان هر روز در امور داخلی ایران کنند.
نتیجه توافق هسته ای تاکنون این بوده است که آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان هر روز در امور داخلی ایران کنند.
نتیجه برجام تاکنون این بوده است که آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان هر روز در امور داخلی ایران کنند.
نتیجه مذاکرات وین تاکنون این بوده است که آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان هر روز در امور داخلی ایران کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ارتش آمریکا هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تهدید آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان برای امنیت جهانی بیش از هر زمان دیگری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان را مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بیانیه مشترک ۳ کشور اروپایی و آمریکا درباره قطعنامه ضدایرانی همان نتیجه اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره، برجام و مذاکرات وین است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند
فتنه پیش‌بینی شده بود ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
همکاری مسئولین با آژانس خیانت به مردم و کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
نه
درسته که حرف زوره ولی در سیاست جای تندروی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان توانایی جلوگیری از رشد ملت ایران را ندارند تاکنون برای همه ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور خبیث فرانسه در دیدار با یکی از ارا‌ذل بی‌سروپا (مصی علی‌نژاد) اغتشاشگران را «خیزش سراسری و انقلاب» خواند! لازم است سفیر این کشور احضار و اخراج گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تا دیروز می‌گفتیم هدف آشوب‌های اخیر تجزیه ‌ایران است جواب می‌شنیدیم که شما بدبین هستید و توهم توطئه دارید اما این بار مجری و خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی است که لو داده شبکه اینترنشنال سعودی دنبال تجزیه و ویرانی ایران است نه دموکراسی. آیا باز هم باید سادگی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
این چوب پنبه ای که در گوش های مردم فرو کردن تا خدایی نکرده چند استان درگیر نشه از گوششون بیرون نمیاد. بابا تاریخ برای عبرت گرفتنه. یه نگاه به افغانستان و عراق بکنید که مثلا آمریکا و اروپا آزادشون کرد. غربگرایی مردم ایران واقعا عجیبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان دیدید رفتار زشت و هتاکانه فرانسه را. اروپا شمشیر را از رو بسته و چهره خبیث و نفاق خود را عریان کرده است. بارها مقام معظم رهبری فرمودند جریان سلطه یک قماشند. لذا از نظر ما سفیر جاسوس فرانسه باید اخراج شود تا دیگران هوس چنین هتاکی را نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سازمان سیا 53 میلیون دلار برای آشوب هزینه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا آلمان وفرانسه نمی‌توانند قطار انقلاب اسلامی آران را کند کنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ایران باید فورا از ان پی تی خارج شده و نیز دوربینهای نظارتی را به طور کامل خاموش کند. این وحوش فقط زبان زور می فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 50 سال است که از پ.ک.ک حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اعتراف روزنامه ایتالیایی: عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
به قول پوتین ‌‌:
اروپا سگ آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی سکوت نمی کردند.
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش سعودی سکوت نمی کردند.
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش امارات سکوت نمی کردند.
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی سکوت نمی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولت های کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند
عربستان سعودی به همراه امارات، تامین کننده اصلی هزینه تروریست ها در منطقه و جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
هرگز نمی پذیریم شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار برای ما تعیین تکلیف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش 82 درصد از نفت سوریه را غارت کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش 82 درصد از نفت سوریه را غارت کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان 50 برابر شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ما هرگز گاو شیرده آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نخواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اقدامات آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران بی پاسخ نمی نماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
این اغتشاش توسط آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و اسرائیل و مزودرانشان برنامه ریزی شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور انگلیس جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور فرانسه جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور آلمان جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور ناتو جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مدعیان دروغین حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
آمریکا و متحدانش و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار سگ دست نشانده کاخ سفید
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان و مسئولان تاکنون در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار به مردم ایران دروغ گفتند و دروغ می گویند
سران بی ادب آمریکایی ها جنایتکار و هم سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار تاکنون در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار به مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان دروغ گفتند و دروغ می گویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان و مسئولان از سال 1392 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و کشورهای اروپایی هستند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی خیانت به مردم و کشور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آژانس اتمی: ایران باید به تعهداتش عمل کند
و این در حالی است که ایران تاکنون به تعهداتش عمل کرده است ولی متاسفانه مدیرکل بی ادب آژانس اتمی تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند.
آمریکا جنایتکار تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است.
اروپا جنایتکار تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است.
آژانس اتمی تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا و اروپا در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
در زمان که آمریکا و متحدانش به سرکردگی کاخ سفید و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای به اصطلاح اسلامی و هم سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند ولی متاسفانه دولت خیانتکار حسن روحانی بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور سابق ایران به همراه ظریف و عراقچی و غیره با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون در دنیا هیچ کشوری پاسخ و جواب جنایت های آمریکا جنایتکار را تاکنون نداده است ولی ایران اولین کشور در جهان بوده است پاسخ و جواب تجاوزات و جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار در سال 1398 در خاک عراق داده است و از جنایتکاران انتقام گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
۱۱:۵۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
سوئیس تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
انگلیس تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
آلمان تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
کانادا تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مزدوران ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در عراق و سوریه از تروریست های داعش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
درپاسخ به آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اظهارات مداخله جویانه بایدن درباره ایران، 100 درصد فقط به خاطر اهانت، خیانت، ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بوده است.
و این در حالی است که جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار از اغتشاشگران اخیر حمایت کرده است چرا؟
گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل، اهانت، تواهین، بی احترامی و خیانت به مردم ایران بوده است.
شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که باز هم به دنبال مذاکرات وین است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1945 تاکنون بیش از 999 هزار مورد مرتکب جنایات جنگی در سراسر جهان شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دلیلی برای همکاری ایران و آژانس وجود ندارد.
نظام از روز اول باید از NPT خلرج میشد
زمانی که شاه وارد NPT شد ایران تحریم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تجهیز کننده صدام به سلاح‌های شیمیایی نگران مردم ایران شده است!
دولت آلمان که شرکت‌هایش در دوران جنگ تحمیلی، صدام حسین را به سلاح‌های شیمیایی مجهز کردند، در اغتشاشات اخیر نگران مردم ایران شده و با اینکه از بانیان تحریم‌های اتحادیه اروپا بوده، درصدد اعمال تحریم‌هایی فراتر از اتحادیه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هزاران بار هم در مورد وام 100 میلیون تومان بدون ضامن اعتراض کردم ولی متاسفانه به بنده ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بنده یک ریال هم پول از کسی دریافت نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی مدعیان دوغین حقوق بشر و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی فرانسه و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آلمان و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
فرانسه جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
آلمان جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال نمی‌کنیم.
و این در حالی است که آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خودشان نقض توافق هسته ای و برجام بودند و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از آمریکا و ۳ کشور اروپایی و رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از کره شمالی
۰۸:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بنده از آزمایش موشکی جدید کره شمالی دفاع، حمایت و استقبال می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۰۸:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
عزیزان و بزرگواران هموطن فرض کنید به جای یک سایت ما صد سایت اتمی داشتیم آیا باز هم رفتارشان با ایران اینگونه بود ؟؟؟؟؟؟
جواب یقینا و مسلما خیر است
پس گشترش توان اتمی برای تک تک مسولان و مدیران چه لشکری و چه کشوری باید اصل باشد و مذاکرات را هم بی خیال و از ان پی تی هم خارج شوییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با جنایتکاران همکاری می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
قاطعانه با تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس مخالفیم
۱۲
آخرین اخبار