توجیه رابرت مالی درباره تحریم رئیس و خبرنگاران صدا و سیما

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تحریم رئیس و خبرنگاران صدا و سیما دفاع و این اقدام را با ادعا‌های بی اساس توجیه کرد.

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور که این روز‌ها بر ناآرامی‌ها در ایران متمرکز شده، در تداوم رویکرد دوگانه کشورش، از تحریم رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و پنج خبرنگارش دفاع و آن را توجیه کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه به وقت محلی با بیان اینکه دیروز واشنگتن مقامات ارشد و کارمندان اصلی رادیو و تلویزیون ایران را تحریم کرد، مدعی شد: این افراد به تلاش‌های جمهوری اسلامی برای انتشار اطلاعات نادرست کمک و صدا و سیما به صورت مکرر اعترافات اجباری روزنامه نگاران، دوتابعیتی ها، فعالان و زندانیان سیاسی را منتشر می‌کند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه ادعاهایش گفت: در میان اقدامات بسیار بد رضوانی، مصاحبه وی با روح الله زم، روزنامه نگار ایرانی مقیم خارج در سال ۲۰۲۰ وجود دارد. زم ربوده شد و به زور به ایران بازگردانده شد و رضوانی وی را وادار به اعتراف به اصطلاح جنایات خود کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران سپس از فرقه بهائیت حمایت و مدعی شد: آمنه سادات ذبیح پور با تهیه مستندی ساختگی این فرقه را به نفوذ در مهدکودک‌ها متهم و صدا و سیما مستند او را منتشر کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دیروز (چهارشنبه) با اتهاماتی ادعایی، پیمان جبلی، محسن برمهانی، احمد نوروزی، یوسف پورانواری، آمنه‌سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رابرت مالی ... اصلا مالی نیست که بخای حسابش کنی یا جدیش بگیری ... :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شما هم آنتن دهی این شبکه ها را در کشور قطع کنید وتحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تحریم صدا و سیما خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۱:۳۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقا یوسف سلامی عقب موندی داداشش بجنبد یکاری کن تو رو هم تحریم کنند،،،تحریم خبرنگاران و صدا و سیما نشان از درستی راهی رو که دارند میرن رو نشون میده همینجور ادامه بدید خط مقدم جبهه رسانه ای شماها هستید دشمن از طریق رسانه اومده بجنگ ایران سربازان جنگی ایران درحال حاضر شماها هستید با تمام قوا و قدرت بتازید بهشون
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دروغ گفتن مثل آب خوردن براشون راحت شده. خجالت و شرم و همه مبانی اخلاقی را یکجا قورت داده اند و اصلا پایبند به چیزی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اییییییی خدا
ببین آمریکا کفگیرش تو تحریم به ته دیگ خورده دبگه خبرنگاران رو هم تحریم می کنه
پس شعار آزادی بیان کجا رفت همش کشک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بنده از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی در روستای الخضراء در استان دیرالزور در شمال شرق سوریه استقبال می کنم
بنده از آزمایش موشکی جدید کره شمالی دفاع، حمایت و استقبال می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدوزانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خوب یکی تو ضیح بده اینا چکار میکنن که امریکا تحریم می کندشون
آخرین اخبار