خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان

مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: معوقات بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح همراه با حقوق آبان به حساب‌ها واریز می‌شود.

 کوزه گر‌ها  مدیر کل تأمین اجتماعی استان گفت: از بیستم ماه پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز و پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان سایر سطوح را نیز آغاز کرده‌ایم و در ماه‌های آینده نیز مابقی این معوقات پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی اعمال مصوبه شورای عالی کار در زمینه افزایش سالانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح از شهریور سال‌جاری و پرداخت حقوق ماه‌های شهریور و مهر برمبنای افزایش یادشده، پرداخت مطالبات پنج‌ماهه بازنشستگان سایر سطوح از آبان آغاز و به‌صورت پرداخت معوقه یک‌ماه به همراه حقوق هر ماه تا پایان سال، تسویه خواهد شد.

گفتنی است، در خرداد سال‌جاری طی مصوبه اولیه هیات‌وزیران در زمینه افزایش حقوق سالانه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی، میزان افزایش سالانه حقوق بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر ۱۰ درصد اعلام و پرداخت شد که بعد‌ها و در اواخر مهر با دستور رئیس‌جمهور و با اصلاح مصوبه خرداد، میزان افزایش سالانه حقوق این گروه به میزان ۳۸ درصد به‌علاوه رقم ثابت ۵۱۵ هزار تومان تعیین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
با درود بر رهبرعزیز شهدای گلگون کفن ومردم بزرگ ایران

من الله توفیق
برادر کوچک شما