تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آخرین نشست خود در سال میلادی جاری، قطعنامه‌ای ضدایرانی صادر کرد.

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه با مطرح کردن ادعای بی اساس و تکراری وجود سایت‌های مخفی هسته‌ای در ایران در جلسه ای غیر علنی با صدور قطعنامه‌ای ضدایرانی از تهران خواست در تحقیقات مربوط به اورانیوم در ۳ سایت مخفی و اعلام نشده همکاری کند.

به گزارش رویترز، «قطعنامه مذکور از ایران می‌خواهد فوراً با تحقیقات آژانس اتمی در خصوص ذرات اورانیوم یافت‌شده در سه مکان اعلام‌نشده در ایران همکاری کند.»

در همین حال، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توییتر به تعداد آرای موافق و مخالف این شورای ۳۵ عضوی پرداخت و نوشت:: «شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همین الان قطعنامه در خصوص ایران را با ۲۶ رأی موافق٬ ۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع به تصویب رساند. از نقطه نظر روسیه، بهتر از ماه ژوئیه است که قطعنامه مشابه ۳۰ رأی موافق کسب کرده بود.»

در ژوئیه سال جاری میلادی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با مطرح کردن ادعای وجود سایت‌های مخفی هسته‌ای در ایران قطعنامه‌ای با ۳۰ رأی موافق٬ ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع به تصویب رساند.

روز گذشته آخرین نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال میلادی جاری و در سایه تداوم رویکرد دوگانه تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) و آمریکا برای اهرم‌سازی از این جلسه و صدور قطعنامه علیه ایران در خصوص مسائل ادعایی پادمانی آغاز بکار کرد و قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران تسلیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد. در پیش‌نویس این قطعنامه بر «نگرانی عمیق» شورای حکام نسبت به مشکلات حل نشده ناشی از آنچه «فقدان همکاری کافی از سوی ایران» خوانده شد، تاکید شده است. در قطعنامه پیشنهادی که بخش‌هایی از آن را رویترز منتشر کرده، آمده است: «ضروری و فوری است که ایران برای انجام تعهدات قانونی خود و... بدون فوت وقت اقدامات زیر را انجام دهد».

امروز پنج‌شنبه ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) ساعاتی قبل، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشستی موضوع سایت‌های اتمی اعلام نشده ایران و تحقیقات پیشین آژانس پیرامون آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. سه کشور اروپایی عضو شورای حکام (انگلیس، فرانسه و آلمان) پیش از شروع جلسه این شورا در بیانیه‌ای مشترک ادعا کردند که تنش‌افزایی اتمی ایران بی‌سابقه بوده و تهدیدی علیه امنیت بین‌الملل و منطقه محسوب می‌شود.

پیش از این، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در زمینه پیشنهاد قطعنامه‌ای علیه کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اقدام آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در پیشنهاد قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را محکوم کرده و آن را غیرقابل قبول و مردود می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به اصل وفای به عهد در اجرای تعهدات بین المللی خود، در دفاع از منافع و حقوق کشور و مقابله با فشار‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا و کشور‌های غربی مصمم و پایدار خواهد بود، افزود: بی تردید در صورت تصویب قطعنامه، پاسخ تهران قاطع و موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اینکه کسی جنایات آمریکا و همدستانش اسرائیل وانگلیس، فرانسه آلمان رو نمیبینه یا کوره یا خودشو زده به کوری. کجا این کشورها حامی حقوق بشر بودند. بمب اتم رو فقط همین حیوان (آمریکا) روی سر مردم بی غیرت ژاپن انداخت.حالا می‌گویند ایران دنبال بمب اتم هست. پلیس آمریکا جرج فلوید رو جلوی چشم مردم خفه کرد می‌گویند پلیس ایران خشن هست. عربستان خاشقچی رو ترور کرد می‌گویند درایران آزادی بیان نیست. مجلس فرانسه قانون همجنس بازان را تصویب کرده می‌گویند در ایران زنان آزادی ندارند. انگلیس به نژاد پرستی معروف هست.
حقوق بشر وآزادی اینها همه بهانه هست. تعجب می‌کنم از آدم‌های احمقی که حرف اینا رو باور می‌کنند. اینها کشورهایی هستند که از خفت وخواری و ریخته شدن خون مردم ایران لذت می‌برند. آهای مردم ایران به هوش باشید، ما در مملکتمون مشکلات زیادی داریم که باهمت و هوشیاری خودمان ولطف خداوند حل می‌شود. ولی اجازه نمی‌دهیم که خاک وطنمون به دندان وچنگال سگهای هار آمریکا وغیره تکه وپاره شود. مردم ایران از شهاذت نمی‌ترسد چه برسه از قطعنامه وبیانیه.
قطعنامه هایتان برای چند کشور بی اراده وبی استقلال مثل عربستان جواب می‌دهد نه برای ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهداتش در برجام عمل نکرد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار اروپا و مزدورانشان بوده است.
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار عربستان سعودی و مزدورانشان بوده است.
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار اسرائیل و مزدورانشان بوده است.
آلمان تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند.
آلمان تسلیحات امارات را تامین می کند.
آلمان تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کند.
آلمان تسلیحات اوکراین را تامین می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که مذاکره جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که توافق هسته ای جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که برجام جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که مذاکرات وین جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و مذاکرات وین هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ثابت کرد که نوکر آمریکا و اروپا و اسرائیل بوده است.
همکاری دولتمردان و مسئولین با شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی در این مدت 8 الی 9 سال غلط و اشتباه بود
مدیر کل آژانس علنی و آشکارا برای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ولی ما اگر آمریکا در خلیج فارس یک ماه تحریم کنیم در سراسر جهان فاجعه ایجاد می شود
ولی ما اگر اروپا در خلیج فارس یک ماه تحریم کنیم در سراسر جهان فاجعه ایجاد می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
۱۳:۲۰۲۹ آبان ۱۴۰۱
یکشنبه, 08/29/1401 - 12:58
مردم ایران پاسخ محکمی به قطعنامه می‌دهد
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خاطر در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین به ایران اهانت و خیانت کردند و باید مجازات شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
عربستان سعودی و امارات و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و ایتالیا می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
در پاسخ به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار
تسلیحات رژیم صهیونیستی تمامی منطقه را تهدید می‌کند ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اسرائیل تحت فشار آمریکا با ارسال تسلیحات به اوکراین موافقت کرد
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در پی افزایش فشارهای آمریکا، مقامات رژیم صهیونیستی پذیرفته‌اند تسلیحات بیشتری را از طریق طرف ثالث به اوکراین ارسال کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
در مقابل این تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس دولت و مسئولین نباید انفعال به خرج دهند.و اجازه ندهند هیچ بازدیدی از مراکز هسته ای ایران انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از کره شمالی
۱۵:۵۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رئیس کره شمالی: با سلاح‌های هسته‌ای به تهدیدات هسته‌ای آمریکا پاسخ می‌دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی سکوت نمی کردند.
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش سعودی سکوت نمی کردند.
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش امارات سکوت نمی کردند.
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان اگر نگران ثبات منطقه بودند مقابل تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی سکوت نمی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
هرگز نمی پذیریم شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار برای ما تعیین تکلیف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش 82 درصد از نفت سوریه را غارت کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور انگلیس جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور فرانسه جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور آلمان جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور ناتو جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1945 تاکنون بیش از 999 هزار مورد مرتکب جنایات جنگی در سراسر جهان شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی به همراه امارات در این مدت 8 سال در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
انگلیسی ها جنایتکار برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شود
انگلیس تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات القاعده را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات داعش را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات گروه های تروریستی را تامین می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پس مذاکره با انگلیس و متحدانش 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی خیانتکار هم رسما باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره ثابت کرد که قابل اعتماد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ادامه سرقت نفت سوریه از سوی آمریکا
مدعیان دروغین حقوق بشر، به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش شرم آور و تاسف بار است که نیرو‌های آمریکایی یک کاروان متشکل از ۴۳ تانکر نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی‌ثباتی به همراه آورد.
آمریکا در طول تاریخ اشغالگر بوده و هیچگاه آزادیبخش نبوده است. آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد. افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و… پیش چشم ملتهای منطقه و جهان است. از پدرخوانده داعش، آزادسازی به سبک داعش بر می آید نه غیر آن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رافائل گروسی بی ادب مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار رسما باید از ایران عذرخواهی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی مدعیان دوغین حقوق بشر و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی فرانسه و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آلمان و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
فرانسه جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
آلمان جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال نمی‌کنیم.
و این در حالی است که آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خودشان نقض توافق هسته ای و برجام بودند و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از آمریکا و ۳ کشور اروپایی و رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
وقتی که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار علنی از برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای غربی و به وِیژه رژیم کودک کش صهیونیستی دفاع، حمایت و استقبال می کند. پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر حق صلاحیت تصویب قطعنامه ضدایرانی را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ولی ما از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال نمی‌کنیم / شرم آور است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با جنایتکاران همکاری می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
قاطعانه با تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس مخالفیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار بابت تصویب قطعنامه ضدایرانی رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
در کشور اگر هر کسی با آژانس همکاری کند به مردم و کشور خیانت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار در این مدت 21 سال در افغانستان بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در این مدت 19 سال در عراق و لیبی بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در این مدت 13 سال در سوریه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در این مدت 8 سال در یمن بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس به رسمیت نمی شناسیم
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با جنایتکاران همه جانبه همکاری کرده است و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس به رسمیت نمی شناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است و هم توهین و خیانت به ایران بوده است
سوال اینجاست که آمریکا جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با آمریکا همکاری می کند.
سوال اینجاست که کشورهای اروپایی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارند پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با کشورهای اروپایی همکاری می کند.
سوال اینجاست که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
در دخالت، مداخله، اهانت، خیانت، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین اشغالی هم می‌بینیم.
بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
لعنت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس برای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار و مزدورانشان گران تمام خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) و آمریکا تاکنون از جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه دفاع و حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
در پاسخ به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار سگ دست نشانده اسرائیل جنایتکار
برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدیدی برای ایران و منطقه خاورمیانه و جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون از دارندگان سلاح اتمی دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟
قطعنامه شورای حکام علیه ایران هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.
کسی که از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل سکوت کرده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله برنامه صلح آمیز هسته ای ندارد و مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون از دارندگان سلاح اتمی دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن اهانت ها و خیانت های آمریکا و متحدانش در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین ، دوحه وغیر بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در برجام محکوم و متهم است، مدعی
آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
نماینده بی ادب کنگره آمریکا جنایتکار بداند کاخ سفید عضو برجام نیست با آتش بازی نکند
گروسی بی ادب هم تاکنون برای آمریکا و هم اسرائیل جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ترامپ در سال 97 به درخواست رژیم صهیونیستی از برجام به صورت غیر قانونی خارج شده است پس مذاکرات وین و دوحه غلط و اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه در این مدت 9 سال مشخص و روشن نیست ایران در مذاکره به دنبال چه است وقتی آمریکا رسما در رسانه ها اعلام می کند تحریم ها لغو نمی شود و لغو نمی کند پس ایران در مذاکره و برجام به دنبال چه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون ثابت کردند که به دنبال توافق برجام نیستند/ مذاکرات وین و دوحه هم توسط ایران غلط و اشتباه است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون ثابت کردند که به دنبال توافق برجام نیستند/ مذاکرات وین و دوحه هم توسط ایران غلط و اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا در برجام متهم است، نه مدعی
آمریکا در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض را کرده است.
کنگره آمریکا جنایتکار بداند کاخ سفید عضو برجام نیست پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بهترین گزینه و پاسخ به دخالت و مداخله آمریکا و اروپا در برجام و غیره 100 درصد فقط لغو برجام و ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
این که چیز جدیدی نیست
بگو قطعنامه صادر کنید تا جونتون در بیاد
از اول انقلاب هی قطعنامه ضد ایرانی صادر کردید چه غلطی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نتیجه مماشات با اغتشاشگران؛
جنگ مسلحانه عوامل وابسته به گروهکهای ضد انقلاب در خیابان ها با ماموران/ تیراندازی در خیابان به سوی مدافعان امنیت/ تصاویری از وحشی گری های عوامل ضد انقلاب در کردستان+ فیلم
اغتشاشگران وابسته به گروهکهای کردی مستقر در اقلیم کردستان عراق، در روز روشن، چند مامور را به طرز دلخراشی زجرکش کرده و شهرهای کردنشین را ناامن کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
و ما هم فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده فرانسه و مزدورانشان در خاورمیانه و منطقه را محکوم می‌کنیم
آمریکا و کشورهای اروپایی ازسال 2001 تاکنون خاورمیانه و منطقه هیچ غلطی می کنند؟
آمریکا و کشورهای اروپایی حق حضور درخاورمیانه و منطقه را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا جنایتکار در توافق هسته ای برجام متهم است، نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپایی‌ها جنایتکار به ویژه سه کشور اروپایی جنایتکار به دنبال از سرگیری مذاکرات برجام نیستند واین در حالی است که در شورای حکام آژانس برای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ضدایران قطعنامه تصویب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حادثه ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
هدف از اغتشاشات نابودی ایران است، نه اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
در گفتگو با یک کارشناس سیاسی مطرح شد
ورود تروریست‌ها ممنوع/ چرا قطر خبرنگاران اینترنشنال سعودی را به جام جهانی راه نداد؟
صدرالحسینی گفت: مقامات قطر به‌خوبی می‌دانند که رسانه اینترنشنال از رسالت خبررسانی خود به آتش بیاری معرکه تبدیل شده است. به همین دلیل از حضور نمایندگان این رسانه به کشور قطر برای پوشش بازی‌های جهانی خودداری کرده‌اند.
1401-8-27 12:21
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
آمریکا جنایتکار باید بداند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس ثابت کرد که سه کشور اروپایی جنایتکار به دنبال عمل و اجرا برجام نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد استفاده سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای غربی توسط صدام و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت سال علیه مردم ایران قطعنامه تصویب نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار توانایی ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
اروپا جنایتکار توانایی ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
اسرائیل جنایتکار توانایی ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ذوق‌زدگی ریاض از قطعنامه آژانس اتمی علیه ایران
۱۶:۲۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ذوق‌زدگی ریاض از قطعنامه آژانس اتمی علیه ایران
نماینده عربستان سعودی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن ذوق زدگی از قطعنامه پیشنهادی علیه ایران در شورای حکام، گفت که ریاض از این مسئله استقبال می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مذاکره بی نتیجه است.
توافق هسته ای بی نتیجه است.
برجام بی نتیجه است.
مذاکرات وین بی نتیجه است.
مذاکرات دوحه بی نتیجه است.
.همکاری ایران با آژانس بی نتیجه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مزدوران آمریکایی خاک اوکراین را ترک کنند.
مزدوران کشورهای اروپایی خاک اوکراین را ترک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی از سال 2003 تاکنون در لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست کشورهای اروپایی از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نیروهای تروریست آمریکایی از سال 2001 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست آمریکایی از سال 2003 تاکنون در لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست آمریکایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای تروریست آمریکایی از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2001 تاکنون تروریسم کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2001 تاکنون القاعده کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون داعش کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
حقوق بشر قانون جنگلی کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نخست وزیر عراق از امریکایی ها خواست تا عراق را ترک کنند
طبق قانون عراق باید ترک کنند
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟

رئیس جمهور سوریه و هم دیگر مسئولان سوریه بارها از امریکایی ها خواست تا سوریه را ترک کنند
طبق قانون سوریه باید ترک کنند
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
جوبایدن هم ثابت کرد که مانند دونالد ترامپ دروغگو است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا کریم خان، دادستان کل دیوان بین المللی کیفری تاکنون در باره جنایات آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن و غیره رسیدگی نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
پاسخ ایران به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی چه خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اعتمادی به سران سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم چون به خاطر آنان آشکارا از گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سران سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم چون به خاطر آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
رافائل گروسی بی ادب دبیر کل آژانس بین‌المللی خیانتکار همه جانبه با رژیم صهیونیستی همکاری می کند و در مورد برنامه هسته ای اسرائیل سکوت کرده است پس همکاری ایران با رافائل گروسی بی ادب دبیر کل آژانس بین‌المللی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد که ایران نباید با آژانس همکاری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مدیر کل آژانس برای اسرائیل جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ما امروز غصه دار هستیم و غم در دل ما خانه کرده است، اما ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیرش ادامه می‌دهد و این تاریخ سازی خود را در ایران اسلامی دنبال می‌کند. کسی نمی‌تواند ایذه را به زانو دربیاورد. از مشروطه گرفته تا دفاع مقدس، بختیاری‌ها نقش خط مقدم بیرون کردن صدام را داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
از مسئولان قضایی می‌خواهم که افراد جنایتکار را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده است و با دادن چند شهید خم نمی‌شود و مسیر تاریخی خود را ادامه خواهد داد و به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
وقتی حادثه‌ای در شاهچراغ، ایذه و اصفهان درست می‌کنند می‌گویند آیا ایران سوریه و لبنان می‌شود؟ در حالی که دشمن گول خورده است و بداند ایران نه تنها آن طور نمی‌شود و نه تنها سوریه و لبنان و نیز ایران را که بیش از ۴۰ سال آزاد کرده است، شما را هم از تمام این مناطق بیرون خواهد کرد و در کنار این قدرت نظامی، اقتصاد را هم درست خواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
هدف چهارم اغتشاشگران زیر سوال بردن امنیت کشور است و این همان چیزی است که سران آمریکا می‌خواهند و گفته بودند که ناامنی را به عمق کشورتان خواهیم آورد. این هدف چریکی و خطرناک است. اینها امنیت نظام اسلامی ایران را هدف قرار داده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بازگذاشتن دست و دهان شبکه‌ها و رسانه‌های تروریستی برای شرارت آفرینی علیه ملت ایران و تحریم ⁧ صدا و سیما⁩ و ⁧ پرس تی وی⁩ بمنظور ممانعت از رسیدن رأی و نظر ⁧ ایران⁩ به جهانیان، استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست. جنایات آمریکا علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس ایران باید غنی سازی ۹۰ درصد را شروع و آغاز کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
انتقام از عربستان و آمریکا هنوز مانده است.
انتقام از اسرائیل و آمریکا هنوز مانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
غنی سازی 120 درصد باید شروع و آغاز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش از این گروه های تروریستی در اقلیم شمال عراق حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
برخی اغتشاشگران اخیر در خارج از کشور توسط آمریکا و مزدورانشان آموزش دیده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بسیار مضحک است، اخیرا آمریکا که به زعم خودش خواسته از اغتشاشگران حمایت کند، اعلام کرده است بخشی از تحریم هایش را بر می دارد. شما ببینید مثلا کدام بخش از تحریم ها را برداشته است؟ تحریم هایی که موجب تسهیل ارتباطات یا دسترسی به اینترنت از طریق شرکت آمریکایی است، آن هم در راستای حمایت از اغتشاشگران.
Iran (Islamic Republic of)
Nim
۱۳:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
باید غنی سازی ۹۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت در امور حقوق‌ بشر را ندارند
آمریکا و برخی از کشور‌های غربی، صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.
غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسم
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از جنایتکاران حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آژانس خیانتکار هم ثابت کرد که مانند آمریکا جنایتکار فقط زبان زور را می فهمد.
آژانس خیانتکار هم ثابت کرد که مانند اروپا جنایتکار فقط زبان زور را می فهمد.
۱۲
آخرین اخبار