۸۰۰ تن قیر رایگان در مناطق کم‌برخوردار شاهرود توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: ۸۰۰ تن قیر رایگان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بین دهیاری‌ها و برخی از مدرسه‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

خوشقدم گفت: این میزان قیر رایگان به همت بسیج سازندگی شاهرود در مناطق محروم به منظور آسفالت جاده و معابر به طور مشارکتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به مناطق محروم در دستور کار است، تصریح کرد: کار مطالعاتی برای آبرسانی به اتمام رسید و بستن قرارداد با پیمانکاران در حال انجام است.

سرهنگ خوشقدم برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد و گفت: ۸۷۰ عنوان برنامه توسط ۱۲ حوزه مقاومت بسیج محلات، ۱۸۵ پایگاه و ۲۱ کانون اقشار بسیج اجرا می‌شود.  

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج شهرستان شاهرود با رزمایش جهادگران فاطمی در بیارجمند آغاز می‌شود، ابراز داشت: این رزمایش از روز شنبه ۲۸ آبان‌ماه در بیارجمند، خارتوران و روستاهای منطقه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه ۹۵ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: به همت بسیج جامعه پزشکی طی ۲ روز به مردم روستای احمدآباد با استقرار کلینیک سیار خدمات دندانپزشکی ارایه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.