اعلام برنامه‌های هفته بسیج در کوهبنان

ابراهیمی با اشاره به اینکه بسیج موجب امید و دلگرمی مظلومان و وحشت مستکبران و جبهه کفر است، برنامه های هفته بسیج در کوهبنان را اعلام کرد.

روح الله ابراهیمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران، روز به روز گسترش پیدا کرد.

او افزود: در این شرایط بود که امام خمینی (ره) در ۵ آذرماه سال ۵۸، فرمان تشکیل بسیج به عنوان بزرگ ترین و ماندگار‌ترین نهاد مردمی را صادر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: امروز بسیج آن شجره طیبه به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده که موجب امید و دلگرمی مظلومان و وحشت مستکبران و جبهه کفر شده است.

او تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت با الگوگیری از بسیج در بسیاری از کشور‌های مسلمان منطقه، خصوصا افغانستان، یمن، پاکستان، عراق، لبنان و.... شکل گرفته و خاری در چشم فتنه گران و دشمنان شده است.

ابراهیمی بیان داشت: به یاری خدا با تفکر بسیجی و روحیه جهادی در گام دوم انقلاب تحت زعامت، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانیم تمدن نوین اسلامی را در مسیر ظهور حضرت ولی عصر (عج) تشکیل بدهیم.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین و آماده به کار‌ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال و خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: غبار روبی و گلباران قبور مطهر شهیدان به همراه تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان و امام شهیدان در گام دوم‌انقلاب، دیدار با خانواده معزز شهیدان و شکوه اقتدار بسیجیان از جمله برنامه‌های هفته بسیج هستند.

او تصریح کرد: میقات الصالحین با حضور حلقه‌های طرح صالحین و گروه‌های نقش آفرین در مراسم نماز جمعه، برگزاری اردو‌های جهادی، همایش جهادگران فاطمی، برگزاری نشست‌های روشنگری و برگزاری مسابقات ورزشی، بومی و محله‌ای از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کوهبنان  است.

ابراهیمی ادامه داد: برگزاری یادواره خانگی شهدا، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، برگزاری تور دوچرخه سواری رهروان شهدا، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری نماز وحدت و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کوهبنان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.