زخمی شدن ۲۵ نيروی پليس آمريکا بر اثر برخورد یک خودرو

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند ۲۵ نیروی تازه استخدام شده پلیس پس از برخورد یک وسیله نقلیه با آن‌ها در غرب آمریکا زخمی شدند.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند ۲۵ نیروی تازه استخدام شده پلیس پس از برخورد یک وسیله نقلیه با آن‌ها در جنوب ایالت کالیفرنیا واقع در غرب آمریکا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، در گزارش‌های قبلی آمده بود در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده، برخورد کرد، ۲۳ نفر مجروح شدند. این گروه به عنوان بخشی از یک تمرین آموزشی در حال دویدن بودند، که این راننده با رانندگی در جهت مخالف با آن‌ها تصادف کرد.

الکس ویلانووا، کلانتر لس آنجلس اظهار کرد حال عمومی پنج نفر از مجروحان وخیم است، چهار نفر در شرایط پایدار به سر می‌برند و ۱۶ نفر جراحات جزئی دیده اند.

مقامات اعلام کردند راننده جوان جراحات جزئی دیده و در محل بازداشت شده است. ویلانووا افزود از راننده تست الکل میدانی گرفته شده است، اما علت این تصادف "هنوز مشخص نیست".

مقامات پلیس اعلام کردند تحقیقات در خصوص این حادثه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حالا ببینیم سلبریدیهای آمریکا هم هشتگ نه به اعدام میزنند؟ بعیده چون دو هفته پیش که یه نفر به جرم کشتن پلیس در تگزاس به اعدام محکوم شد هشتگی نزدند. فقط ایرانه که اینهمه سلبریدی جنایتکار داره
آخرین اخبار