فرمانده انتظامی استان ایلام:

۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در پل سیمره شهرستان هلیلان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص اینکه فردی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران با سرپرستی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از روز‌ها کنترل نامحسوس، خودرو مذکور را در ورودی پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از توقف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

وی با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس به سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشند و برای مبارزه قاطع با این پدیده شوم نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه به افزایش ۲۴ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و گفت:در این مدت شاهد افزایش ۱۵۲ درصدی تعداد دستگیرشدگان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده ایم.

وی اجرای طرح پاکسازی بوستان‌ها و تفرج گاه‌ها را از برنامه‌های پلیس در راستای مطالبات مردمی دانست و از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.