انگیزه معترضان خارج از کشور و برخی خانواده‌های جان‌باختگان از بازنشر اخبار دروغ چیست؟ + فیلم

در گزارش زیر به علت دورغ پراکنی ۲ گروه معترضان خارج از کشور و خانواده جانباختگان می‌پردازیم.

با توجه به دروغ پردازی‌های گسترده و عجیب و غریب رسانه‌های ضدایرانی، قصد داریم  به بررسی انگیزه‌های بازنشر این دروغ‌ها توسط برخی افراد و شخصیت‌ها بپردازیم. بی شک واکاوی این انگیزه‌ها به فهم دقیق‌تر موضوع و شناخت صحنه کمک خواهد کرد. اگرچه این تحلیل‌ها لزوما همه واقعیت نیست، اما متناسب با سایر شواهد و اطلاعات انجام گرفته است و مقدمه‌ای است برای بحث‌های دقیق‌تر درباره این موضوعات!


بیشتر بخوانید


رسانه‌های ضدانقلاب ۴۳ سال در آرزوی براندازی

تقریبا در انگیزه رسانه‌های ضدانقلاب و ضدایرانی اختلاف نظری وجود ندارد. آن‌ها بار‌ها ثابت کرده اند که با انگیزه براندازی تاسیس شده اند و البته بطور مشخص در ۱۰ سال گذشته پروژه تجزیه ایران را دنبال می‌کنند. تبدیل ایران به چند کشور کوچک، امکان زیر سلطه بردن آن را آسان‌تر خواهد کرد. اما بقیه افرادی که با این جریان‌ها هم‌نوا می‌شوند چه انگیزه‌هایی دارند؟

معترضان خارج کشور:

مطابق آخرین آمار، نزدیک به ۵ میلیون ایرانی به صورت رسمی در سایر کشور‌ها زندگی می‌کنند. آمار غیر رسمی این میزان را حدودا هفت میلیون نفر تخمین می‌زند. در روز‌های گذشته تجمعات خارج نشینان که اوج آن در برلین بود مطابق آمار رسمی رسانه‌های آلمانی ۳۸ هزار نفر و طبق ادعای ضدانقلاب ۸۰ هزار نفر بوده است. یعنی در خوشبینانه‌ترین حالت حدود ۱۰ درصد مهاجرین.

۱۰ درصدی که انصافا اعمال و رفتارشان تضمین آبروی جمهوری اسلامی بود. سطح منطق، وحشی گری، چاقوکشی و فحاشی با حدود ۱۶ پرچم مختلف، از همجنس بازان تا تروریست‌های منافقین. چنین ترکیبی از مخالفان حقیقتا مایه فخر جمهوری اسلامی است.

البته احتمالا در بین آن‌ها نیز به مانند اکثریت ۹۰ درصدی خارج نشینان، انسان‌های شریف و با آبرو هم وجود دارد. این معترضان بنا به اظهارات خودشان بعد از خروج از کشور تازه فهمیده‌اند که آن مدینه فاضله‌ای که در هالیوود دیده بودند واقعیت غرب نیست. برای حداقل‌های زندگی بسیار بیشتر از آنچه در ایران کار می‌کردند باید تلاش کنند. واقعیت آزادی و حقوق بشر هم لابد تا کنون لمس کرده‌اند، اما خیلی از آن‌ها به اعتراف خودشان دیگر روی بازگشت ندارند. نه روی برگشت دارند نه توان ماندن. تحت القائات رسانه‌های ضدایرانی تصور کردند که نظام بزودی سقوط می‌کند و می‌توانند ناکامی‌شان در خارج رفتن را پنهان کنند و با هزینه کمتر نزد دوست و آشنا به کشور باز گردند؛ و الا زندگی راحت در غرب نمی‌تواند این همه آن‌ها را عصبانی کند تا جایی که به پلیس آنجا نیز حمله کنند و به زبان فارسی فحاشی کنند!

اتفاقا ماندنشان برای مدتی لازم است تا قدر کشورشان را بدانند و بفهمند دروغ‌های زندگی راحت در غرب را فقط رسانه‌ها القاء می‌کنند و غرب زده‌ها و خودباخته‌ها باورش می‌کنند. کارگری در رستوران‌ها و کار‌هایی که در ایران حاضر به انجام آن نبودند تجربه خوبی است برای قدر شناسی و مرغ همسایه را غاز نپنداشتن!

البته آغوش وطن همیشه برای آن‌ها باز است مگر کسانی که دستشان به خون کسی آلوده باشد و یا مانند امثال خاوری‌ها که حق الناس به گردنشان باشد که البته اگر عاقل باشند مجازات در وطن بهتر از زندگی پر اضطراب و خفت بار در غربت است.

سخنان حمزه غالبی رئیس ستاد جوانان موسوی در سال ۸۸

خانواده جانباختگان:
جریان دروغ برای پیشبرد اغتشاشات نیازمند خون بود. یکی از تکنیک‌هایشان دسترسی به آمار فوتی‌ها و خودکشی‌ها بود. جالب اینکه همه را هم از دختران نوجوان انتخاب می‌کردند و کسی نیز از آن‌ها نمی‌پرسید مگر نظام بیکار است که از بین این همه دشمن بچه‌های نوجوان خودش را بکشد؟ مگر آن‌ها چه خطری داشتند که امثال تاجزاده‌ها و منافقین داخلی و بهایی‌ها نداشتند؟ و تازه بعد از افشا شدن دوباره و چندباره، این کشتار را عینا تکرار کنند؟ واقعا روی حماقت مخاطبانشان حساب باز کرده اند.

اما برخی خانواده‌ها که دخترانشان خودکشی کرده بودند کاملا خانواده از هم گسیخته‌ای داشتند. زن و شوهر با هم زندگی نمی‌کردند و یا دخترشان جدا از آن‌ها بود. مثلا یکی از آن‌ها که دخترش از پشت بام خودش را پرت کرده بود و دوربین‌ها و سایر شواهد این موضوع را اثبات می‌کرد خودکشی دختر به طرز عجیبی مورد انکار مادرش قرار گرفت. جالب آنکه این خانواده بعد از یک هفته از غیبت دخترشان نگران او شدند و به پلیس مراجعه کردند؛ و جالب‌تر آنکه مادر این فرد، فردای روزی که از فوت دخترش با خبر می‌شود با چهره بزک شده روبروی دوربین بی‌بی‌سی قرار می‌گیرد و اساس فیلم و سایر شواهد را به راحتی انکار می‌کند و مدعی می‌شود که نظام دخترش را کشته است!

برخی از این خانواده‌های از هم گسیخته که معمولا مطرود اطرافیان هستند فرصت را غنیمت شمردند و به جای پاسخگویی به خاطر تربیت ناصحیح فرزندانشان با مرده آن‌ها دنبال قهرمان بازی افتادند؛ و چه کسی مظلوم‌تر از نظام. دخترم را نظام کشت! رسانه‌های دشمن هم این خانواده‌های بی افتخار را چند روزی تحویل می‌گیرند و عده‌ای هم بیاد فرزندانشان سطل آشغال و اتوبوس آتش می‌زنند تا آن‌ها هم به صورت کاذب احساس تشخص کنند.

نوید افکاری را به خاطر بیاورید. آدمکشی که صرفا برای تیپ مذهبی کارمند اداره آب شیراز بدون آنکه شناختی از او داشته باشد با چاقو او را به شکل فجیعی به قتل رساند. رسانه‌ها سعی کردند از یک لات بی سر و پا قهرمان سازی کنند تا بلکه از خانواده او و امثال او بتوانند سوءاستفاده کنند. فایل صوتی این قهرمان ضدانقلاب را برای شناخت بیشتر او در ایام بازداشتش در زندان بشنوید.

اگرچه در این بین خانواده‌های با آبرو هم بودند که سعی می‌کردند اسرار خانوادگی‌شان را بیان نکنند و با سرپوش گذاشتن روی موضوع با غم از دست دادن فرزندشان کنار بیایند، اما در نهایت اصرار رسانه‌های ضدانقلاب باعث شد همه متوجه شوند که علت مرگ آن‌ها چه بوده است. در این بین برخی نیز شجاعانه واقعیت موضوع را بیان کردند که البته آن‌ها نیز به اعتراف اجباری از سوی رسانه‌های ضدانقلاب متهم شدند و مورد هجمه قرار گرفتند تا درس عبرتی برای دیگر موارد مشابه باشد!

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حاج مهدی دیواین فره
۱۴:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ببینید ما میدونیم که کشورهای غربی به لحاظ اخلاقی پست تر از کشورهای شرقی هستند . ما میدونیم که اونها چقدر جنایت انجام دادند . اما این دلیل نمیشه که از کشور خودمون غافل بمونیم . سیاست مدارهای ما باید روش خودشان را عوض کنند یا برند کنار ما میدونیم که آمریکا و انگلیس دشمن ما هستند.اما این دلیل نمیشه که سرپوش بزاریم اشتباهات این حکومت.ما حکومتی می‌خواهیم که ضمن حفظ امنیت ایران به مردم هم احترام بزاره اختلاس نکنه دزدی نکنه . به ناموس مردم احترام بزاره
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۵۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اینبار بعد از پایان یافتن فتنه باید درسی پشیمان کننده به فتنه گران بدهیم تا متوجه هزینه اعمال خود بشوند...
دیگر مماشات کافی است.
Iran (Islamic Republic of)
خسته
۰۷:۴۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پر روییم حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۵۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پر رو اون هست که دروغ میگه و بعد هم فرار میکنه...
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
این چرندیات چیه که میبافید
کشتید و اعدان کردید اونم بدن گناه
الان توهین هم میکنید
نوبت شما هم خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تو این دو ماه هر کاری خواستید کردید فعلا نوبت برخورد شدید با فتنه گران و اغتشاشگران هست سعی نکن فرار رو به جلو کنی...
شب دراز است و قلندر بیدار.
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
فایلهای صوتی لو رفته مسئولین "فعلی" کشور رو هم بذارید.
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
خاوری داره زندگی خفت بار می کنه توی کانادا؟ ما رو هم بفرستید بریم زندگی خفت بار با کیف پر پول.
United States of America
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
توکه از پرچمت معلومه داری توی چه خفت و گندی زندگی میکنی هنوز میخواهی با خفت بیشتری زندگی کنی؟راستی چرا توی کمپ آلبانی مریم رجوی بهتون اجازه نمیده حجاب بردارید شاید یه مقدار هوا و آفتاب به کله پوکتان بخوره و پهن های داخلش جابجا و شاید یه کم فعال بشه؟اگر خیلی راست میگی و دل و جرات داری از مریم جونت بخواه اول خودش حجاب برداره و لخت بشه بعدا به شما مبارزهای پفکی هم اجازه بده لخت بشید و همراه باهم یه دمی برای اربابان صهیونیست و آمریکاییتان تکان بدهیدشاید یه خورده بیشتر بهتون دلار بدهند؟یه هشتک مریم یالا لخت شو را راه بینداز!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
امثال شما حاضرید جای حیوان خانگی غربی ها باشید...
خب زودتر برید تا به آرزوتون برسید!
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
چه جوری حساب می کنید؟ هرکی توی خیابون بود مخالفه ولی هرکی توی خیابون نبود موافق نظامه؟
این محاسبات رو در مورد آمار ریاست جمهوری قبلی به کار ببندید. کمتر از 50% در انتخابات مشارکت داشتن یعنی کمتر از 50% مردم موافق نظام هستن.
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خوب استادکمپ آلبانی اگر اینطوری هست که زرمیزنی پس در انتخابات چند روز پیش آمریکا که حدود۴۰درصدمردم شرکت کردند یعنی شصت درصد مردم موافق نمایندهها و مجلس نیستند؟به مریم رجوی بگو اجازه بده حجابتون را بردارید شاید یه خورده هوا و آفتاب به مغزپوکتان بخوره و حساب و کتاب یاد بگیرید.راستی چرا مریم جونتون تابحال کشف حجاب نکرده و لخت نشده؟
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
زمان شاه هم ایران چند تکه نبود و زمان حکومت بعدی هم چند تکه نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۲۲:۴۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
سال 1290 تا 1320 ایران به 3 قسمت تقسیم شد، شمال دست شوروی، جنوب دست انگلیس، بیابان های مرکزی هم بی طرف بودن، بحرین از ایران جدا شد ، هرات در دوره ی قاجار جدا شد، به رییست که برای کامنت هات پول میده بگو کلاس تاریخ برات بزاره، الانم برو از سوپری محل هیزم بخر، بار جدید آورده، برو دعا کن همین یه کم گازی که دارید وسط زمستون موشکی کج نشه بخوره به شاه لولش. برو به زندگیت برس جیره خوره صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۰:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
منظورش اینه تو انقلاب قبلی تجزیه نشد الانم نمیشه درکش یخت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
رضا خان منطقه قره سو را به آتاتورک داد و محمد رضا هم بحرین را بخشید... اگه سواد نداری لازم نیست اظهار فضل کنی.
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
از اتفاقات دیروز توی ایران هیچ خبری نمی بینم اینجا.
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
سنگ پای قزوینه؟
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۴۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نه عقل شما سعودی نشناله...
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
کل دنیا هم بر علیتون باشن (که هستن) شما باز داستان سرایی خودتون رو دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر منافق وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۴۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تو هشت سال جنگ کل دنیا به جز سوریه علیه ما بود چه کار تونستن بکنن... حالا که چندین دوست و حامی داریم...
مثل اینکه سعودی نشنال بد جور ذهنتون به بازی گرفته...
یه خورده هم کتاب بخونی بد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
لطفا در وسعت بیشتر و در فایل های کوچکتر و در کانال های مختلف این مصاحبه منتشر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
واقعاً 80هزار نفر، ده درصد هشت میلیون نفره؟ آقا شما اساس ریاضیات را جابجا کردید! 800000 چهار تا صفر داره و 8000000 شش تا صفر! یعنی یک درصد!!! یعنی حتی بر طبق ادعای خودشان بر اساس آمارهای غیررسمی ، تنها یک درصد از ایرانیان خارج نشین در تجمع برلین حاضر بوده‌اند. که البته همه نژادهای مختلف غیر ایرانی را در این تجمع دیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۲:۴۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
خداییش پلیس باید تا آخرین مرحله خانواده های دروغگو رو به دادگاه احضار کنه و مستند بسازد و باید بابت دروغایشان جوابگو باشند. باید اثبات کنند که نظام کشته باید تا می توانید مردم رو آگاه کنید.
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
شما قانون بلدی؟ این چیزایی که درخواست دادی در یک مملکت شلم شوربا وجود داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
سلام
یک درصد مهاجرین نه ده درصد
ریاضیتون ضعیفه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
حالم از این این آدمهای لجن بهم میخوره که توی این دنیا هیچی براشون اهمیت نداره حتی انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
انگیزه برداشتن حجاب قرارگرفتن دریغا دیگران
آخرین اخبار