جشنواره شکرستان انگیزه برای دستیابی به تولید بیشتر را ایجاد می‌کند

مدیر دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر گفت: انسجام و تعلق سازمانی کارکنان شرکت و انسجام توده‌های مردم از اهداف برگزاری این جشنواره است. همچنین این جشنواره فرصتی برای معرفی و عرضه محصولات صنایع مختلف استان نیز است.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر گفت: دومین جشنواره برداشت نیشکر، موسوم به شکرستان امروز ۲۳ آبان ماه همزمان با جشن برداشت نیشکر در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شده است و این جشنواره ثبت ملی شده و به تدریج مسیر خود را پیدا کرده است.

منصور همدان نژاد می گوید: فعالیت دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر همزمان با سی و دومین سالگرد تاسیس شرکت توسعه نیشکر آغاز شده است و این جشنواره به مدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در قالب نماشگاه دایر است.

به گفته او انتخاب برترین‌ها از جمله برترین عکاس، کارگر نمونه و تولیدکننده برتر از اتفاقات جدید جشنواره است و همچنین اسب سواری، غرفه‌های متنوع صنایع دستی، حضور گروه‌های هنری از جمله خوشنویسان، فعالیت زنده در نمایشگاه، امکانات تصویری مناسب و تدارک اتوبوس روباز برای بازدید از مزارع بخشی از فعالیت‌های جشنواره دوم است.

وی جشنواره شکرستان را انگیزه‌ای برای دستیابی به تولید بیشتر خواند و در ادامه به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: انسجام و تعلق سازمانی کارکنان شرکت و انسجام توده‌های مردم از اهداف برگزاری این جشنواره است. همچنین این جشنواره فرصتی برای معرفی و عرضه محصولات صنایع مختلف استان نیز است.

مدیر دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر گفت: در حوزه محیط زیست، فعالیت‌های قابل توجهی در زیست بوم‌ها داشته ابم و هدف این است که افکار عمومی صنعت سبز را به معنای واقعی ببینند.

به گفته او حدود ۷۰۰ هزار تن نیشکر و ۷۰ هزار تن شکر تولید خواهیم داشت و همچنین حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ هکتار برداشت سبز انجام خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.