کمربندی شهیدبابایی محمدیه به بلوار شهری تبدیل می شود

شهردار محمدیه از تبدیل کمربندی شهیدبابایی به بلوار شهری با هدف کاهش بار ترافیکی خبر داد.

پیری شهردار محمدیه گفت: تبدیل کمربندی شهید بابایی به بلوار شهری با احداث رفیوژ وسط در راستای کاهش بار ترافیکی می‌باشد.

وی افزود: با احداث میدان جمهوری و کمربندی منطقه ۷ علاوه بر کاهش تردد خودرو‌های سنگین از این کمربندی، شاهد کاهش بار ترافیکی و نیز اتصال منطقه ۲ به ۷ خواهیم بود.

پیری گفت: با تبدیل کمربندی شهید بابایی به بلوار شهری با احداث رفیوژ وسط که طرح آن در شورای ترافیک شهر به تصویب رسیده و انتقال پارکینگ خودرو‌های سنگین به پارکینگ تازه تاسیس شده در مهرگان و جمع آوری باسکول شاهد کاهش تردد خودرو‌های سنگین در این منطقه خواهیم بود.

شهردار محمدیه همچنین در خصوص بلوار جدید شهید بابایی هم یادآور شد: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری نورپردازی و ایجاد فضای سبز بلوار جدید شهید بابایی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: تحکیم بستر کمربندی شهید بابایی به علت تردد خودرو‌های سنگین که آسیب دیده بود، انجام شد و با اقدامات و عملیات عمرانی شاهد تعریض بلوار جدید با حذف نهر ضلع جنوبی و لوله گذاری آن به جهت هدایت آب‌های سطحی خواهیم بود.

شهردار محمدیه در ادامه خاطر نشان کرد: ساماندهی پل زیر گذر باورس که ادامه پروژه شهید بابایی می‌باشد یکی دیگر از پروژه‌هایی مهم این شهرداری است که با توجه به ایجاد مشکلاتی برای تردد خودرو‌های سنگین، اصلاحاتی در آن صورت گرفت.

وی گفت: در این پروژه نیز تلاش شده تا موضوعات تقویت بستر با بتن، افزایش ارتفاع، احداث دیوار حایل اطراف پل مذکور و زیباسازی پل و درخت کاری منتهی به پل مورد اجرا قرار گیرد.

شهردار محمدیه  در ادامه گفت: با افتتاح بلوار شهید بابایی و پل زیر گذر باورس شاهد یکی از زیباترین بلوار‌های سطح شهر خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.