معاون شهردار تهران:

باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود

بهرامى گفت: باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.

جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات موجود با مشارکت اجتماعی و همراهی همدلانه مردم امکان‌پذیر است، اظهار کرد: مردم و شهرداری، مسئولیت دوطرفه در اداره شهر دارند و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود، ضمن حفظ نقش مطالبه‌گری، مشارکت اجتماعی خود را نیز در موضوعات شهری ارتقا دهند.

بهرامی با اعلام اینکه برای ارزیابی عملکرد خود و همکارانمان، علاوه بر ساز و کار‌هایی مانند گزارش‌گیری از سامانه ۱۳۷، با حضور میدانی در سطح شهر، مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مورد بررسی قرار می‌دهیم و به صورت رودررو با مردم گفتگو می‌کنیم، تأکید کرد: عمده‌ترین موضوعات مطروحه که امروز در تماس‌های مردم مطرح شد، موضوعات اتوبوسرانی و تاکسیرانی بود.

وی رفع کمبود‌های ناوگان اتوبوسرانی را از طریق خرید اتوبوس‌های نو و دست دوم و باکیفیت خارجی امکان‌پذیر دانست و با تأکید بر اینکه البته در این زمینه کمک دولت به شهرداری تهران ضرورت دارد، گفت: در مورد ناوگان تاکسیرانی نیز باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه همه مدیران باید به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان به‌موقع و دقیق پاسخ بدهند، خاطرنشان کرد: همه باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و شهروندان خروجی عملکرد ما را به‌صورت ملموس در شهر ببینند تا ما هم لبخند رضایت مردم از خدماتمان را بر چهره آن‌ها ببینیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
باید کرایه‌ها طبق گرونی بالا برود نه پایین تر از سال گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
باید نرخ اسنپ ملاک کرایه باشه یعنی نرخ اسنپ تقسیم بر چهار برای هر مسافر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
معلومه راننده ی اسنپی و حریصی برای پوله بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دندان گردی رانندگان تاکسی تمامی ندارد چرا ملاک را مانند هرچیز دیگر رقابت قرار نمی دهید رانندگان تاکسی همانطور که همه میدانیم مواقع بارش برف و باران و سرما ناپدید میشوند
آخرین اخبار