امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

نبرد نرم جدی‌ترین عرصه نبرد جبهه حق و باطل

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز جدی‌ترین عرصه نبرد دو جبهه حق و باطل میدان نبرد نرم است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: باید این عرصه را بهتر از قبل بشناسیم و قدرتمندتر از گذشته در آن عمل کنیم.

وی مسلمان بودن و دین داری جامعه، عشق و ارادت مردم به اهل بیت علیهم السلام، استقلال خواهی و عزت طلبی و غرور و عزت نفس ملی را جزو منابع قدرت نرم ایران اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به سناریوی دشمنان در اتفاقات اخیر تاکید کرد: راه مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم باید ترسیم شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و با بیان اینکه سازمان‌ها و مردم برای اهدای کتاب تشویق شوند گفت: کتابخانه ، کتاب و کتابخوانی در افزایش سرمایه اجتماعی و مولفه‌های لازم برای ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه باید دسترسی افراد کتابخوان به کتابخانه‌ها راحت باشد افزود: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و معاونت فرهنگی شهرداری کتابخانه‌های کوچک باید در محلات مختلف احداث شود.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: دشمنان در یک جنگ ترکیبی تمام عیار پای کار آمده اند و انعکاس اخبار کوتاه و بمباران رسانه‌ای از طرف رسانه‌های بیگانه برای تشویش اذهان عمومی نشانگر اهمیت فرهنگ و رسانه در جنگ ترکیبی است.

آقای رضوی خرم خاطرنشان کرد: در قضایای اخیر دشمنان با ابهام‌افکنی و دروغ‌پردازی در بستر فضای مجازی تلاش کردند عده‌ای را فریب بدهند اما مردم ما مثل همیشه از این آزمون هم سربلند بیرون آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار