آمریکا ۹۴ تانکر دیگر از نفت و گندم سوریه را سرقت کرد

نظامیان آمریکایی بار دیگر ۹۴ تانکر از نفت و گندم سوریه را دزدیده و به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی ۹۴ کامیون حامل گندم و نفت را به سرقت برده و این محموله را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی به شمال عراق و پایگاه‌های خود در آن منتقل کردند.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» به نقل از منابع محلی گزارش داد که ۳۰ کامیون تانکردار با محموله نفت سیاه متعلق به نیرو‌های اشغالگر آمریکا با عبور از گذرگاه غیر قانونی «الولید» به سمت عراق حرکت کردند.

منابع محلی تأکید کردند که ۴۴ تانکر دیگری مملو از نفت مسروقه از میدان‌های السویدیه از گذرگاه غیرقانونی محمودیه به عراق منتقل شدند.

منابع مذکور به سانا گفتند که نیرو‌های اشغالگر آمریکایی ۲۰ کامیون حامل گندم دزدیده شده سوریه را نیز از طریق گذرگاه مرزی سیمالکا به شمال عراق منتقل کردند.

هفته گذشته نیز، یک کاروان متشکل از ۴۳ تانکر حامل نفت سرقتی از چاه‌های نفتی منطقه الجزیره که در اشغال نظامیان آمریکایی است از طریق گذرگاه غیرقانونی «المحمودیه» وارد شمال عراق شده بود.

طی یک هفته گذشته، ده‌ها تانکر حامل نفت سوریه توسط نیرو‌های آمریکایی از طریق گذرگاه‌های غیر قانونی حومه حسکه واقع در شمال شرق سوریه به عراق منتقل شدند.

پیشتر اعلام شد اشغالگران آمریکایی در مناطق نفت خیز منطقه الجزیره سوریه مستقر شده اند و با سرقت نفت و محصولات، علاوه بر تامین نیاز شبه نظامیان تروریست، به مردم سوریه خسارت‌های مالی جدی وارد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
اصلا زندگی آمریکاییها و اروپاییها بر اساس دزدی و غارت به اینجا رسیده و عادت به حرام خواری دارند.بعد یک عده نفهم و بیشعور دم از آمریکا میزنند.غربی ها خوی وحشی گری و کشتار در وجودشان موج میزنه .مرگ بر آمریکای دزد و تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
یعنی اونها با پهپاد تانکر ما رو بزنند ولی ما نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا از سال 1393 تاکنون از داعش در سوریه وعراق حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
حضور نیرو‌های آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون ثابت کرد که با چراغ سبز سازمان ملل خیانتکار نفت سوریه را غارت می کند و هم از تروریست ها در سوریه حمایت می کند.
آخرین اخبار