ایجاد ۵۰ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور فارس

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: دانشگاه‌پیام نور با بهره‌گیری از الگوی جهادی، آموزش عالی را در همه مناطق کشور توسعه داده است.

محسن جاجرمی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان فارس، اقبال داوطلبان به تحصیل در دانشگاه پیام نور را نشان دهنده جایگاه ویژه این دانشگاه در بین جامعه و دارا بودن سیستم آموزش عالی پویا و منحصر به فرد دانست.

او گفت: دانشگاه پیام نور با استفاده از شیوه‌های مختلف آموزشی و دریافت کمترین شهریه در بین دانشگاه‌های شهریه بگیر، در محروم‌ترین نقاط کشور زمینه تحصیل با کیفیت را برای علاقمندان فراهم کرده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: دانشگاه پیام نور با دارا بودن قابلیت‌های بالقوه از جمله فعالیت ۳ هزار و ۸۰۰ عضو هیئت علمی و با کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف، هم اکنون مسئولیت مهمی در آموزش عالی کشور را برعهده دارد.

جاجرمی زاده خواستار توسعه رشته‌های دانشگاه پیام نور خصوصاً در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شد و یادآورشد: با بررسی‌های صورت گرفته دانشگاه پیام نوراستان فارس پتانسیل راه اندازی ۵۰ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد را داراست که امیدواریم با موافقت شورای گسترش وزارت علوم بزودی شاهد فعال شدن این رشته‌ها باشیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در ادامه، مسئولیت اساتید دانشگاه را در شرایط فعلی جامعه حساس و مهم عنوان کرد و گفت: رسالت امید بخشی به جوانان وظیفه اساتید است چرا که دشمن به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن نسل جوان و شبهه افکنی در دل آنان است.

اساتید، جوانان را با برکات و موفقیت‌های بزرگ انقلاب آشنا کنند

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس در نشست هم اندیشی اساتید که در هفته قران و عترت برگزار شد با استناد به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند نصرت خود را نصیب مومنان می‌کند. از این رو علی رغم ضعف‌های مدیریتی و توطئه فراوان دشمنان قوی، الطاف الهی انقلاب را زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام ثابت گفت: در گذر از حوادث و گرفتاری‌های انقلاب، عطیه الهی و عنایات خداوندی را به خوبی می‌توان مشاهده کرد. اگر چه انقلاب در برهه‌های مختلف زخمی شده است، اما تبدیل به درخت تناوری شده که جهانیان نیز اعتراف کرده اند که این انقلاب از بین نخواهد رفت.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: اساتید با توجه به تاثیرگذاری آنان در بین دانشجویان به روشنگری بپردازند و انقلاب و اهداف والای آن را برای نسل جوان تبیین کنند. چرا که با وجود برخی مشکلات و گرفتاری ها، انقلاب برکات و موفقیت‌های بزرگی داشته است که بایستی جوانان را با آن‌ها آشنا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.