نرخ بیکاری شاهرود و میامی ۲۵درصد است

نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی ۲۵ درصد است و باید برای اشتغال جوانان تحصیل کرده، نخبه و دارای مهارت تلاش شود.

علی اصغر خانی در ارتباط با تذکراتی که به دولت ارائه شده است، ابراز کرد: تولید اشتغال پایدار از جمله شعار‌های مهم رئیس جمهور بود، اما شاهد هستیم در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۲۵ درصد مردم بیکار هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان نخبه و تحصیل کرده و حتی ماهر در امور صنعتی و کشاورزی بیکار هستند، افزود: انتظار ما این است که رئیس جمهور به وزارتخانه‌های مرتبط دستور دهد تا اقدامی برای اشتغال جوانان این شهرستان‌های شاهرود و میامی شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران آب در شاهرود جدی است، تاکید کرد: در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۰ درصد بودجه وزارت نیرو افزوده شد، اما کمبود آب در کشور همچنان باقی است.

خانی با بیان اینکه شاهرود با کمبود ۲۰۰ لیتر بر ثانیه‌ای روبرو است، اما گویا در وزارت نیرو گوش شنوایی برای مشکلات مردم وجود ندارد، تاکید کرد: مردم از عملکرد وزارت نیرو عصبانی هستند ما بار‌ها اعلام کردیم که وزیر نیرو چرا به فکر تأمین آب در شاهرود نیست؟ اگر وضعیت مدیریت نشود سال آتی با بحران جدی آب در شاهرود روبرو خواهیم بود و این مشکلات به شخص وزیر نیرو باز می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار