آغاز روند نسبی افزایش دما در مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:روند نسبی افزایش دما از ظهر امروز در استان آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: البته این افزایش نسبی در ساعات روز است و دما همچنان در شب و شامگاه در خراسان رضوی تا پایان هفته سرد خواهد بود.

او با بیان اینکه پیشینه دمای شب گذشته مشهد صفر درجه بود، افزود: این کلانشهر امشب هم این دما را ثبت خواهد کرد و در نقاط شمالی استان نیز دما به زیر صفر خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر آسمان خراسان رضوی و مشهد صاف و آفتابی است و پیش بینی می‌شود در ساعات بعد از ظهر پدیده ابرناکی دوباره بر برخی از نقاط استان غالب شود و در ارتفاعات نیز همراه با بارندگی باشد.

آهنگرزاده بیان کرد: وزش باد همچنان در نواحی جنوبی استان، پدیده غالب است و پیش بینی می‌شود این شرایط تا صبح فردا ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه دمای فعلی مشهد هشت درجه بالای صفر است، تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته نیشابور و بردسکن به ترتیب با منفی پنج و ۱۷ درجه سانتی گراد سردترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی صفر تا ۱۳ درجه‌ای را ثبت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار