روکش آسفالت ۱۲۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از روکش آسفالت ۱۲۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در ۷ ماهه گذشته خبر داد.

آیدین هاشمی گفت: در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها در مدت یاد شده راهداران بیش از ۲۶۰ هزار متر مربع از راه‌های استان را لکه گیری و رفع چاله انجام داده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از راه‌های روستایی استان با اشاره به اینکه هموارسازی و ایمن سازی راه‌های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آن‌ها از وظایف مهم راهداری است تصریح کرد:۲ هزار کیلومتر از راه‌های شنی استان در ۷ ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ شده است.

هاشمی در مدت یاد شده تسطیح ۷ هزار و۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان را یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت ۱۲ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.

او در ۷ ماهه گذشته از انجام ۱۴ هزار متر مکعب شن ریزی در راه‌های شنی و شانه راه‌های استان توسط راهداران خبر داد و گفت: در این مدت ۷ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اصلاح و بازسازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه راهداران ۴۳ هزار متر مربع قشر رگلاژی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا کرده اند ادامه داد:در مدت یاد شده راهداران پرتلاش استان بصورت مستمر مسئولیت نگهداری از ۴ هزار و۶۰۰ متر از تونل‌ها را برعهده داشتند.

هاشمی زهکشی و دراواسیون ۳۳ هزار متر مکعب از پلها، تعمیرات ۳۳ دستگاه از ابنیه فنی و پلها، تنقیه و لایروبی ۸۹۶ دستگاه از پل‌ها و درزگیری راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته عنوان کرد.

او از آمادگی نیرو‌های راهداری جهت انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مردم و رانندگان در گردنه‌های برفگیر و محور‌های مواصلاتی استان خبرداد و بیان کرد: ۲۵ هزار و ۳۶۰ تن نمک و ماسه جهت بازگشایی راه‌ها در زمستان در انبار‌های راهداری انبار و ذخیره سازی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار