برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره خوشنویسی «سبک زندگی»

اختتامیه نخستین جشنواره خوشنویسی «سبک زندگی» با هدف ترویج اخلاق قرآنی و آموزش معنای زندگی در نمایشگاه اشراق مشهد برگزار شد.

عباس زاده پهلوان دبیر همایش گفت: در نخستین جشنواره خوشنویسی «سبک زندگی» با هدف ترویج اخلاق قرآنی و آموزش معنای زندگی که زمینه‌ساز سبک زندگی و سبک زندگی هم زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است برگزار شد.

وی گفت: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی ۳۳ استاد خوشنویسی و دانش آموز به مدت چهار روز در نگارخانه اشراق به نمایش عموم گذاشته شد.

عباس زاده پهلوان افزود: جشنواره خوشنویسی «سبک زندگی» با همکاری انجمن خوشنویسان مشهد، معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، استانداری خراسان رضوی، اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، صداوسیما و مؤسسه جمعیت فضیلت وحی برگزار گردد.

او گفت: قرائت قرآن و تمسک به آن، تکریم زائر امام رضا (ع)، امیدواری و رحمت الهی، تکریم سالمندان و والدین، خلق نیک و همسایه‌داری، تلاش برای رفاه خانواده، مروت و وفای به عهد، قناعت و ساده‌زیستی، صبر و خویشتن‌داری، سخاوت و شکرگزاری، انتخاب دوست دانا، غیرت و شجاعت، ترویج ازدواج و فرزندآوری، عفاف و حجاب، نماز اول وقت، ایثار و شهادت و صله رحم از جمله موضوعات این جشنواره بود.

در پایان این مراسم از هنرمندان خوشنویس که آثارشان در نگارخانه به نمایش گذاشته شود بود تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار