پاداش و حکم ۴۰ درصدی محیطبانان به کجا رسید؟

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: شیفت کاری محیطبانان در سال جدید به ۱۵ شبانه روز کار و ۱۵ شبانه روز استراحت تبدیل شده است.

محیطبانان ۲ برابر قانون کار و مدیریت خدمات کشوری خدمت می کنند؛ یعنی حدود ۳۶۰ساعت در ماه ، که خلاف قانون است .

این درحالی است  که همه دستگاه های شیفتی ۲۴به ۴۸ کار میکنند ، با توجه به حکم دیوان عدالت اداری و محکوم شدن سازمان محیط زیست به پرداخت اضافه کار یا تعدیل شیفت ها ، فقط ۴۸ ساعت اضافه کار در ماه به محیطبانان تعلق می‌گیرد. حدود ۱۰۰ ساعت در ماه کمتر از حالت قانونی است.

در این راستا سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت : یکی از اقدامات صورت گرفته بحث نوبت کاری برای نیروهای رسمی و پیمانی است که بخشی را جبران می‌کند ، که در احکام کارگزینی محیط بانان لحاظ شده، بخش دیگر هم به صورت اضافه کار تامین می‌شود ، که هر چند جوابگوی انتظارات نیست و امید داریم که با تلاشها برای سالهای آتی نیز درنظر است افزایش یابد و اقدام دیگر که در سال‌های اخیر صورت گرفته کاهش ساعت کاری و شیفت بوده که در گذشته بصورت ۱۸ شبانه روز کار و ۱۲ شبانه روز استراحت بوده که در سال‌های اخیر به ۱۵ شبانه روز کار و ۱۵ شبانه روز استراحت تبدیل شده، همچنین در سالجاری بصورت ثابت ماهانه مبلغ ۲ میلیون تومان به صورت رفاهی به کلیه محیط بانان پرداخت میشود.

بودجه ۲۸۸ میلیاردی که به محیطبانان تخصیص یافته به کجا رسید و چه زمانی پرداخت خواهد شد ؟
جواب این سوال را میتوان به صورت دقیق تر از آقای انجم شعاع رئیس مرکز توسعه منابع انسانی سازمان بپرسید.

پاداش رفاهیات و حکم ۴۰٪ محیطبانان به کجا رسید؟
در سال گذشته برای نیروهای رسمی و پیمانی ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته ایم و در سال جاری تا سقف ۵۰ درصد فوق العاده ویژه افزایش داشته است. پاداش نیز با پیگیری های سازمان محیط زیست انشاالله در پایان ماه پرداخت میگردد.

در ماه های اخیر در استان ها کاهش حقوق داشتید؟

فکر نمیکنم اینطور باشد ، اطلاعات دقیق را باید از مرکز توسعه منابع انسانی بپرسید.

پرونده برومند نجفی به کجا رسید پاسخ دادگستری و شورای تامین استان چیست؟
موضوع در دست پیگیری است و مکاتباتی در خصوص پیگیری با رئیس محترم قوه قضاییه، رییس دادگستری استان و وزیر کشور و فرمانده انتظامی کشور و سازمان بازرسی کل کشور، حفاظت اطلاعات فراجا، وزیر اطلاعات کشور و استاندار کرمانشاه شده است.

در کدام استان ها جیره خشک پرداخت نشده است ؟
بله در حال حاضر به همه ی استانها بصورت جیره خشک تهیه و تحویل محیط بانان میگردد ولیکن پیگیر افزایش آن با توجه به قیمت اقلام هستیم.

ارزش مالی جیره خشک هر محیطبان چقدر است ؟

به صورت روزانه ۵۰ هزار تومان و ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار