پیروزی پولاد اکسین در مرحله اول جام حذفی

امام جمعه شهرستان ایذه گفت: پیروزی تیم فوتبال پولاد اکسین در مرحله اول جام حذفی خستگی را از تن ما بیرون کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید میثم موسوی امام جمعه ایذه گفت: با پیروزی تیم فوتبال پولاد اکسین در مرحله اول جام حذفی خستگی را از تن ما بیرون شد و بیش از  مشتاقیم که ورزش را در شهر بصورت کلاسیک پیش ببرید و نام شهر را پر آوازه کنید.

او با تمجید از رضا مرادی سرمربی تیم گفت: با توجه به مشکلات موجود، اما مربی دلسوز و کار بلدی دارید و بسیار خوشحالم و به شما می‌بالم ورزش را از دست ندهید و از ادامه ورزش ناامید نشوید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به مسابقه پیش رو در مقابل داماش تهران، از بازیکنان خواست تا تمام تلاش خود را کنند تا سربلند از زمین خارج شوند و مردم شهرستان را خوشحال کنند.

حسن نبوتی فرماندار شهرستان ایذه نیز در ادامه، گفت: با توجه به استعداد‌های موجود در شهرستان ایذه، اما زمین چمن مناسبی نداریم و حتما با رویکردی جدید باید مسیر فوتبال را تغییر دهیم و در تلاشیم چندین چمن کمکی را احداث کنیم هرچند تاکنون چندین چمن را در روستا‌های ایذه تهیه کرده ایم.

او از بازیکنان خواست تا تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی پیش رو انجام دهند، گفت: هر کاری که از دست ما بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد و تا لحظه آخر در کنار تیم خواهیم ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.