گفتگوی نخست‌وزیر انگلیس و رئیس امارات در خصوص ایران

در حاشیه نشست تغییرات اقلیمی سازمان ملل، نخست وزیر جدید انگلیس با رئیس امارات دیدار و در خصوص برنامه هسته‌ای کشورمان گفتگو کردند.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) در جریان دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس تغییرات اقلیمی سازمان ملل در «شرم الشیخ» مصر، در خصوص ایران گفتگو کردند.

به گزارش النشره، مذاکرات توافق هسته‌ای محور گفتگو‌های این دو مقام انگلیسی و اماراتی بوده است. گفته می‌شود «سوناک و بن زاید توافق کردند که به همکاری نزدیک در زمینه‌های دفاعی، امنیتی و تجاری از جمله پیشرفت در توافق تجاری بین انگلیس و کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در سال آینده ادامه دهند.»

عرب نیوز نیز گزارش داد در حاشیه این دیدار، نخست وزیر جدید انگلیس گفته است: «ما تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع کرده و در حال بررسی قدم‌های بعدی با شرکای خود هستیم».

گفتنی است، نیمه مهرماه امسال، در ادامه مواضع مداخله‌جویانه کشور‌های غربی، دولت انگلیس اعلام کرد تحریم‌های جدیدی را علیه پلیس امنیت اخلاقی و مقامات ارشد امنیتی ایران اعمال کرده است.

در پاسخ، وزارت خارجه کشورمان نیز ۲۷ مهرماه، در بیانیه‌ای از تحریم چند نهاد و شخص انگلیسی خبر داد. طبق این بیانیه، مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس، ستاد ارتباطات دولت انگلیس، معاون امنیتی وزارت کشور انگلیس و چند نماینده مجلس در فهرست تحریم‌های ایران قرار گرفتند.

این تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید، توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران و انسداد حساب‌های بانکی آنان در نظام مالی و بانکی کشورمان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و القاعده و داعش است
حمایت اروپا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و القاعده و داعش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
رئیس جمهور جدید انگلیس خبییث !! حالا تحریمم میخواید بکنید بکنید ولی نفتکشی که ازما توقیف کردید و بعد به خاری و ذلت پس دادید رو حتما مد نظر داشته باش !!
حالا تازه اومدی کلت داغه .. یه کم صب کن لااقل بعد هی حرف مفت بزن!
دیگه چی مونده که تحریم نکرده باشند؟!
باشه گربه ها و موشهای فاضلاب تهران هم شما تحریم کنید و نکنه چیزی از قلم بیفته خخخ
Lithuania
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
انگلیس رو تحریم کردید؟! نکنید اینکارو، اونها از غصه دغ می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
مشکل اصلی این است که متاسفانه ایران تاکنون در برابر مقابله دخالت و مداخله و خیانت و جنایت انگلیس و مزدورانشان کوتاهی و سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
هنوز نیامده پاچه میگیره گور به گور رفته های جنایت کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
یه زمانی ایران در مورد کشورهای مختلف جهان با قدرت ها ی جهانی گفت وگو می کرد حالا یک جزیره که تمامش اندازه ی یک استان ایران زمین نیست در مورد این کشور با قدرت های جهانی گفت وگو می کند خیلی جالبه البته اون جزیره از نظر اقتصادی مردم خودش رو در بهترین شرایط ممکن قرار داده ؟!؟؟؟!!!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می کند.
حمله موشکی انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک و فرانسه جنایتکار شماره یک به سوریه، اجرای قانون جنگلی حقوق بشرانگلیسی بود.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به ائتلاف آمریکایی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را درسوریه وعراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعود مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درجنگ یمن قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند.
نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با جند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریسم، القاعده و طالبان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی به صورت غیرقانونی به عراق و لیبی حمله کرده است و مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات کمک حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسال 1359 و الی 1366 از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
انگلیس به اسم حقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد.
آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 2003 تاکنون برای محاکمه دولتمردان انگلیسی به علت جنایات جنگی در عراق و لیبی ناتوان و عاجز بوده است.
متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند شرم آور است.
انگلیس به علت جنایات جنگی درعراق، لیبی، سوریه، افغانستان، یمن و منطقه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثر آن هزاران کودک و انسان ها بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند. و سربازان انگلیس بی رحمانه به زنان و دختران عراق تجاوز کردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
انتقاد ازسکوت 19 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها
دیوان کیفری بین المللی چرا ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی انگلیس رسیدگی نمی کند
محاکمه سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق و لیبی ازسال 2003 تاکنون انجام نشده است شرم آوراست.
دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
کشته شدن دو تبعه آمریکایی و کانادایی در بغداد
منبع امنیتی گفت که افراد مسلح ناشناس به سمت یک خودرو در منطقه «الکراده» بغداد تیراندازی کردند که به کشته شدن یک شهروند آمریکایی منجر شد.به گفته منبع مذکور، این شهروند آمریکایی به عنوان مدرس زبان انگلیسی در بغداد فعالیت می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
صدور حکم اعدام برای نوجوان 13ساله در عربستان پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی به همراه امارات در این مدت 8 سال در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است.
امارات به همراه امارات در این مدت 8 سال در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی کل منطقه را تهدیدی می کند
ریاض تهدیدی برای کل منطقه است.
باید با ریاض برخورد کرد
عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگر مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، امارات، ترکیه و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، گروهک تروریستی جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی درسوریه بوده است
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دو خبیث الولاده در مورد ایران گفتگو کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی قتل عام مظلومان و مسلمانان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است به خاطر که همه تروریست های کشورهای غربی جنایتکار را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد.
انگلیس جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد.
امارات جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تسلیحات انگلیس تهدیدی برای حقوق بشر در جهان، انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشریت است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که عربستان سعودی از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
و این در حالی است که امارات از سال 2015 تاکنون ضد علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن از انواع سلاح های آمریکایی و کشورهایی اروپایی استفاده می کند.
آخرین اخبار