۱۰۰ اثر از ۶۰ هنرمند تجسمی شاهد و ایثارگر در تبریز به نمایش درمی آید

نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر استان‌های غرب و شمالغرب کشور با نمایش ۱۰۰ اثر از ۶۰ هنرمند در تبریز برگزار می شود.

در نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر استان‌های غرب و شمالغرب کشور که از ۲۱ تا ۲۶ آبان به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود، ۱۰۰ اثر از ۶۰ هنرمند این استان‌ها در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

«جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جلسۀ هماهنگیِ میزبانی این رویداد هنری منطقه‌ای که در سالن جلسات حوزۀ ریاست این اداره کل و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اداری استان برگزار شد، گفت: وظیفۀ اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ و اشاعۀ فرهنگ ایثار و شهادت است و برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای آثار تجسمی شاهد و ایثارگر در تبریز مصداقی برای ترویج این فرهنگ است.

در ابتدای این جلسه سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: در نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر تبریز آثار همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین همسران و فرزندان جانبازان (کلیه درصدها) و آزادگانِ ساکن در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و زنجان در رشته‌های «خوشنویسی»، «عکاسی»، «نقاشی» و «نقاشی خط» به نمایش گذاشته خواهد شد.

«غلامرضا علیزاده» اضافه کرد: این نمایشگاه به طور رسمی در روز یکشنبه ۲۲ آبان افتتاح خواهد شد و آیین اختتامیۀ آن نیز ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز بیست و ششم آبان در سالن خاقانی تبریز به انجام خواهد رسید.

 

برچسب ها: نمایشگاه ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار