افزایش ۳۷ درصدی پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: پروژه های آبرسانی به روستاهای استان ۳۷ درصد پیشرفت دارد که تا اواسط سال آینده به اتمام می رسد.

هنری در قرارگاه آبرسانی روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر احداث ۲۵ مجتمع آبرسانی در استان شامل حدود ۹۰ روستا در حال انجام است، گفت: این مجتمع‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شوند.

او افزود: مجتمع‌های آبرسانی در هشت شهرستان با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است و امیدواریم بتواند در رفع نیاز‌های مردم روستایی و به ویژه مرزنشینان مؤثر باشد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: عملیات اجرایی مجتمع‌های آبرسانی روستایی در شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه و درمیان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد.

او عنوان کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های خراسان جنوبی ۳۷ درصد پیشرفت دارد که تا اواسط سال آینده به اتمام می‌رسد.

هنری با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی عملیات اجرایی این ۲۵ مجتمع آبرسانی تا اواسط سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای دیگر با کمک خیرین به اتمام رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: این پروژه در هفته بسیج امسال به بهره برداری می‌رسد و کام روستاییان تشنه را سیراب خواهد کرد.

او بیان کرد: آبرسانی به روستا‌های خراسان جنوبی از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی است که این مهم را با همکاری دستگاه‌های مرتبط و با هماهنگی کامل پیگیری می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.