بالغ بر ۱۵۰ مصوبه لازم الاجرا، دستاورد سفر استاندار اصفهان به شهرستان کاشان

استاندار اصفهان گفت: سفر دو روزه کاروان خدمت دولت مردمی در شهرستان کاشان با بیش از ۱۵۰ مصوبه لازم الاجرا به پایان رسید.

 سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان شامگاه دوازدهم آبان در نشست با خبرنگاران شهرستان کاشان در جریان شانزدهمین سفر کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان گفت: یازدهم و دوازدهم آبان را به شهرستان کاشان اختصاص دادیم و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بازدید‌های متعددی را در اقصی و نقاط این شهرستان در حوزه‌های معدنی، زیرساختی، اماکن ورزشی، علمی، دانشگاهی، فناوری، میراثی و ... داشتیم.

او ادامه داد: در قالب جلسات متعددی که در سطح شهرستان از روز گذشته برگزار شد سعی کردیم به مواردی که از قبل در شهرستان احصا شده است بپردازیم و به صورت موردی بررسی و درخصوص هر یک تصمیم گیری کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این دو روز در شهرستان کاشان جلسه کمیسیون ماده پنج، نشست با فعالان اقتصادی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، جلسه رسیدگی به مسائل شهرستان با حضور بخشداران، شهرداران، روسای شورای شهر، دیدار و گفتگو با نخبگان و ملاقات مردمی را برگزار کردیم و در نهایت شورای اداری شهرستان و استان با حضور مدیران کل دستگاه‌های استان و شهرستان برگزار شد.

مرتضوی عنوان کرد: با نگاه مثبتی که مدیران استان داشتند مجموعا بالغ بر ۱۵۰ مصوبه در بخش‌های اقتصادی، زیرساختی، راه‌های شهرستان، آموزشی، میراثی و... به تأیید رسید که این میزان مصوبه دو برابر سایر شهرستان‌های استان است و دلیل این امر ظرفیت‌های ویژه شهرستان کاشان در حوزه‌های مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.