اخذ سند تک برگ بیش از ۳۹ هکتار اراضی دولتی شهرستان فلاوجان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از تحصیل و اخذ سند تک برگ بیش از ۳۹ هکتار اراضی دولتی شهرستان فلاورجان در ۶ ماهه ابتدای امسال خبر داد.

هوشنگ طائی گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، صیانت از حقوق بیت المال و اخذ اسناد مالکیت تک برگی اراضی دولتی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

او با اشاره به تحصیل و اخذ اسناد تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به مساحت بیش از ۳۹ هکتار اذعان داشت: اخذ اسناد تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اضافه کرد: سه فقره صورتجلسه تغییر نمایندگی اراضی به مساحت‌های بیش از ۶۶۲ هکتار، یک هزار و ۵۱۵ هکتار و ۸۱۰ هکتار انجام و جهت صدور سند تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال شد.

او در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری شهرستان فلاورجان بیان داشت: شهر‌های کلیشاد، سودرجان و بهاران دارای طرح تفضیلی ابلاغ شده است و شهر‌های فلاورجان و پیربکران دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی این دو شهر نیز در مرحله تصویب است.

طائی ادامه داد: شهر قهدریجان دارای طرح جامع، شهر زازران دارای طرح هادی، شهر‌های اشترجان و مینادشت دارای طرح هادی و طرح تفصیلی نیز در دست تهیه، همچنین شهر ابریشم دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی آن در حال تهیه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده اعتبارات تملک دارایی‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.