برگزاری سیزدهمین کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار

سیزدهمین کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار استان در شهرک صنعتی شهدای نور برگزار شد.

کامران علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری سیزدهمین کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار استان در شهرک صنعتی شهدای نور (چمستان) خبر داد و گفت: برگزاری این کلینیک و ارائه تجارب کاربردی به واحد‌های تولیدی که در حوزه‌های مختلف نیاز به مشاوره دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: بهره گیری از مشاوران مجرب برای واحد‌های تولیدی، راهگشا می‌باشد و واحد‌های صنعتی جهت استفاده از توانمندی‌های مشاوران متخصص، از طریق معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همآهنگی لازم را بعمل آورند.

علی پور گفت: با بکارگیری تجارب و دانش مشاوران حاذق شاهد حل بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی و در نتیجه افزایش تولید داخلی، اشتغال پویا و توسعه اقتصاد و صنعت در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین خواهیم بود.

او افزود: با شرایط ایجاد شده، زمینه برای ارائه خدمات مشاوره ای، عارضه یابی و آموزشی، با حضور مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه‌های امور مالی و سرمایه گذاری، امور گمرکی، محیط زیست، بازاریابی و بازرگانی، حقوقی، بهینه سازی سیستم ها، کاهش هزینه‌های تولید و مدیریت کیفیت، مهیا شده است.

علی پور گفت: هدف از برگزاری کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار، هم اندیشی و تعامل علم و دانشگاه و صنعت و تولید بمنظور برقراری ارتباط مستمر بین این دو حوزه است تا در فرآیند تولید بر پایه دانش بنیان، اثرگذار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.