تیم الف تیپ ۶۵ نوهد قهرمان مسابقات سقوط آزاد نزاجا شد

مسابقات قهرمانی سقوط آزاد نیروی زمینی ارتش با حضور پنج تیم در منطقه کوهنجان شیراز و به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

با حضور پنج تیم از یگان‌های نیروی زمینی ارتش مسابقات قهرمانی سقوط آزاد در منطقه کوهنجان شیراز به مدت ۴ روز و به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های الف و ب تیپ ۶۵ نوهد، تیم مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی و تیم الف و ب تیپ ۵۵ هوابرد حضور داشتند که در بخش تیمی، تیم الف تیپ ۶۵ نوهد مقام اول و تیم‌های الف و ب تیپ ۵۵ هوابرد مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی، ستوانیکم شیرمحمد کاکائی، ستوانسوم جواد نعیمی و سروان نادعلی تازیکه هر سه از تیپ ۶۵ نوهد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این دوره از مسابقات گفت: خداوند را شاکریم که این دوره از مسابقات با موفقیت برگزار شد و همه یگان‌های شرکت کننده توانستند با صحت و سلامت این دوره از مسابقات را به پایان برسانند.

او گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء آمادگی‌ها و توانمندی‌های تخصصی نیروی زمینی ارتش و انتقال تجربیات پیشکسوتان به جوان تر‌ها است. تمامی تیم‌های شرکت کننده با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و امیدواریم که میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات بوده باشیم.

لازم به ذکر است ۱۰ نفر از زبده‌ترین چتربازان نیروی زمینی در مسابقات قهرمانی سقوط آزاد ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند. در پایان به تیم‌های برتر کاپ و مدال قهرمانی و جوایز اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.