هلال احمر‌ها در مواقع بحرانی، تعدیل بحران می‌کنند

فرماندار شهرستان نیر گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در مواقع بحرانی، تعدیل بحران می‌کنند.

شهرام محمدی گفت: نفس حضور هلال احمر در حوادث، تولید آرامش می‌کند و این تولید آرامش مهم و تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان نیر در جلسه با سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان نیر در روستا‌ها ساکن هستند، افزود: ۱۰۱ روستا در این شهرستان وجود دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: هدف از سفر به شهرستان ها، ارزیابی توانایی ها، امکانات و تجهیزات و در نتیجه آمایش شهرستانی است.

قویدل اظهار کرد: باید حوادث شهرستان‌ها احصا شود تا تجهیزات به صورت مناسب توزیع شود و این چنین نباشد که امکانات و تجهیزات را به صورت نامناسب بین شهرستان‌ها تقسیم کرد.

او با بیان اینکه باید هم افزایی داشته باشیم تا بتوانیم خدمت‌رسانی مناسب و در خور شان مردم ارائه دهیم، ادامه داد: برخی از مشکلات ساده و قابل حل است و در شهرستان هم قابلیت حل شدگی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در حوادث با ایثار و فداکاری به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

فاطمی نیا ادامه داد: گاهی کار‌هایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر انجام می‌شود که انسان از تعجب این فداکاری‌ها انگشت به دهان می‌شود.

حضور در مزار شهدا، نشست صمیمی با کارکنان، بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه صائین، انبار امدادی، اردوگاه شهدای امدادگر و مجتمع آموزشی از دیگر برنامه‌های سفر به شهرستان نیر بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.