رییس بسیج سازندگی کشور:

دستاوردهای نظام باید تبیین شود

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: روشنگری درباره دستاورد‌ها و اقدامات نظام مهم‌ترین عرصه برای خدمت است.

سردار محمد زهرایی امروز در همایش نوانمندسازی جهادگران "پژمان هاشمی" که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی آنقدر غنی است که نیازی به حمایت من و شما ندارد، بلکه باید ما تلاش کنیم، نقش خودمان را به درستی ایفا کنیم و در عرصه جهاد تبیین خوش بدرخشیم و خدمات‌ها را به درستی انعکاس دهیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور روشنگری در جامعه را مهم‌ترین عرصه عنوان کرد و گفت: مردم دوستدار صداقت و شفافیت هستند، پس خدمات را صادقانه بدون اغراق انعکاس دهیم، چون در غیر این صورت انقلاب مظلوم واقع می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، همان طور که می‌دانید چه در حوزه محرومیت زدایی چه در حوزه جهادی و ... تصمیم‌ها باید عالمانه باشد، براساس آزمون و خطا نباشد.

سردار زهرایی بر لزوم در اولویت قرار دادن چالش‌ها و دغدغه‌های اقتصادی تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه برای برون رفت از بحران اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی هر بسیجی را خدمت به مردم می‌دانیم، ممکن است کسی کارت عضویت بسیج نداشته باشد، ولی در کنار آحاد جامعه قرار گیرد.

زهرایی بسیج سازندگی را ویترین خدمت به مردم دانست و گفت: این موضوع را باید در عمل و در میدان شاهد باشند و با صرف شعار کاری از پیش نمی‌رود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور راه اندازی گروه‌های جهادی، شورای جهادی، صندوق‌های قرض الحسنه، تشکیل تعاونی‌ها و ... را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه این‌ها را مردم برای مردم انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.