۳۶ هزار خیر کار حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را برعهده دارند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : در زمان حاضر ۳۶ هزار خیر کار حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را در این استان برعهده دارند.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه به تعداد حامیان مستمر امسال در مقایسه با سال گذشته ۲ هزار نفر افزوده شده است گفت : این تعداد خیر در سال جاری ۳۲ میلیارد تومان در قالب اکرام ایتام و محسنین کمک اهدا کرده اند.

وی با بیان اینکه اکنون در استان هیچ فرزند ایتام و محسنین بدون حامی نیست ابراز امیداوری کرد: باتوجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی فراوان جامعه با مشارکت خیران نیک اندیش، اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی بر تعداد حامیان افزوده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون ۱۲ هزار و ۱۷۷ فرزند یتیم و محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه بوده و از حمایت این نهاد برخوردار هستند.

ترکمانه به کمک‌های مردمی در قالب زکات، ملزومات، جهیزیه و دیگر کمک‌ها حوزه‌های دیگر اشاره کرد و افزود: در مجموع امسال ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی اقشار مختلف مردم استان به این نهاد کمک اهدا شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۲ هزار خانوار با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این استان زیر پوشش چتر حمایتی این نهاد قرار دارند یادآور شد: در سال جاری چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مستمری به این مددجویان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.