خشونت کور دشمن برای تضعیف اتحاد ملت

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در پی حادثه تروریستی در شیراز: دشمنان، بار دیگر حربه ترور و خشونت کور را به کار بردند تا اتحاد و انسجام ملت را تضعیف کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی در شیراز گفت: دشمنان بیانیه نوریاین مرز و بوم پس از ناکامی در تداوم آشوب‌ها و اغتشاشات، بار دیگر حربه ترور و خشونت کور را به کار بردند تا از این طریق اتحاد و انسجام ملت مسلمان را تضعیف کنند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم. سلام بر شهدای زائر حرم حضرت احمد بن موسی (ع)؛ انسان‌های مؤمن و شریفی که آخرین نمازشان بال پرواز آن‌ها به سوی آسمان شد.

شهادت پاداشی بود برای نمازگزاران و زایران حضرت احمد ابن موسی (ع) و نشانه‌ای برای اثبات مظلومیت ملت ما و ددمنشی و ظلم دشمنان ملت ایران.

دشمنان این مرز و بوم پس از ناکامی در تداوم آشوب‌ها و اغتشاشات، بار دیگر حربه ترور و خشونت کور را به کار بردند تا از این طریق اتحاد و انسجام ملت مسلمان در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را تضعیف کنند.

 این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ملت شریف، فهیم و شهیدپرور ایران، و خانواده مصیبت دیدگان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال می‌خواهم شهدای این حادثه را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و به خانواده هایشان صبر و به مجروحان شفا عنایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.