دستگیری عاملان آتش سوزی مزارع و باغات تفرش به دست پلیس

پلیس دو شکارچی غیرمجاز عامل ایجاد آتش سوزی مزارع روستا‌یی تفرش را دستگیر کرد.

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از دستگیری دو نفر که در ایجاد آتش سوزی یک هکتار از مزارع در یکی از روستا‌های این شهرستان دست داشتند خبر داد.

سرهنگ فراهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی مزارع و باغات در سطح یکی از روستا‌های شهرستان تفرش بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به منظور بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور ماموران پلیس در محل آتش سوزی و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بخشی از مزارع در یکی از روستا‌های شهرستان دچار حریق شده که با حضور به موقع و تلاش پلیس و نیرو‌های آتش نشانی و اهالی محل نسبت به اطفاء حریق و مهار آتش سوزی اقدام لازم صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش تصریح کرد: در ادامه پی جویی‌های ماموران انتظامی موفق به شناسایی دو نفر شکارچی غیر مجاز شده که پس از شکار و اتراق در طبیعت اقدام به روشن نمودن آتش نموده که بر اثر وزش باد آتش به مزارع و باغات سرایت کرده و یک هتکار از آن‌ها طعمه حریق شده و سریعا از محل متواری شده اند.

او ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی، ماموران موفق به شناسایی دو نفر شکارچی شده و پس از هماهنگی قضایی نامبردگان در مخفیگاه خود دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز نیز از آن‌ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ فراهانی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند افزود: از همشهریان عزیز خواستاریم ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.