اتاقک برق، مانع عبور و مرور شهروندان در پیاده رو

وجود اتاقک برق در یکی از پیاده رو‌های شهر فردوس سبب بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان شده است.

شهروندان شهر فردوس از وجود اتاقک برق در یکی از خیابان‌های این شهر گلایه دارند.

به گفته شهروندان، وجود این اتاقک سبب سختی عبور و مرور عابران پیاده شده است.

شهروندان فردوسی خواستار برداشته شدن این اتاقک از سطح پیاده رو هستند و می‌خواهند تا این سازه، پیش از شروع یخبندان‌های زمستانه تخریب شود.

از سختی عبور و مرور تا بروز حادثه

یکی از شهروندان فردوسی گفت: اتاقک برق دقیقا در پیاده رو قرار دارد و اگر کسی بخواهد ادامه مسیر دهد، باید از جوی آب گذر کند و دوباره وارد پیاده رو شود.

او افزود: در زمانی که هوا سرد است و یخبندان اتفاق می‌افتد، گذر از جوی آب می‌تواند سبب سر خوردن افراد شود و به مصدومیت شهروندان منجر شود.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان شهر فردوس بیان کرد: در این گذرگاه عابر پیاده خطوطی برای رفت و آمد نابینایان طراحی شده است، اما وقتی که فرد نابینا بخواهد مسیرش را ادامه دهد، به دیواره اتاقک برق برخورد می‌کند.

او گفت: مکاتباتی نیز با شهرداری انجام شده است، ولی هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و مشکل همچنان در چهارراه شهیدان پارسا وجود دارد.

حل مشکل تا آذر

اکبری شهردار فردوس گفت: ۱۰ سال پیش عقب نشینی در حاشیه خیابان شهیدان پارسا اتفاق افتاد، اما اتاقک برق سر جای خود باقی ماند.

او افزود: از همان زمان مکاتبات با اداره برق صورت گرفته و اتاقکی نیز در فاصله چند متری این اتاقک آماده شده است تا بتوان تجهیزات را به داخل مکان جدید انتقال داد.

روشن فرماندار شهرستان فردوس نیز از طرح مشکل در شورای ترافیک شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این شورا مصوب شد تا شرکت توزیع نیروی برق شهرستان نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

گنجی زاده مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فروس گفت: ساختمان جدید یک ماهی است تحویل شرکت برق شده و تلاش می‌کنیم تا پایان آذر امسال، مشکل برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار