سقوط محبوبیت بایدن در آستانه انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره

محبوبیت رئیس‌ جمهور آمریکا در نظرسنجی جدید به پایین‌ترین سطح ثبت شده در زمان ریاست جمهوری او نزدیک شد.

نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز سه شنبه تکمیل شد، نشان داد که محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تنها دو هفته قبل از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا به پایین‌ترین سطح در زمان ریاست جمهوری او نزدیک شده است.

به گزارش رویترز، این نظرسنجی دو روزه نشان داد که ۳۹ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد شغلی بایدن را تایید می‌کنند که یک درصد کمتر از یک هفته قبل است.

عدم محبوبیت بایدن به این دیدگاه کمک می‌کند که جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان و احتمالاً سنا را در ۸ نوامبر به دست خواهند آورد.

دوران ریاست جمهوری بایدن در ژانویه ۲۰۲۱ و در میانه همه گیری کووید-۱۹ با آسیب‌های اقتصادی ناشی از بحران بهداشت جهانی از جمله تورم فزاینده همزمان شد. در این سال، میزان محبوبیت او در ماه مه و ژوئن به ۳۶ درصد کاهش یافت.

در نظرسنجی این هفته رویترز/ایپسوس، یک سوم پاسخ دهندگان اقتصاد را به عنوان بزرگترین مشکل کشور انتخاب کردند، سهمی بسیار بیشتر از هر ۱۰ نفری که جرم و جنایت را انتخاب کردند. از هر ۲۰ نفر فقط یک نفر به پایان مساله سقط جنین اشاره کرد.

این نظرسنجی که به صورت آنلاین به زبان انگلیسی در سراسر آمریکا انجام شد، از ۱۰۰۵ بزرگسال از جمله ۴۴۷ دموکرات و ۳۶۹ جمهوری خواه، پاسخ جمع آوری کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار