حیدری:

برای مقابله با جنگ رسانه‌ای، نیازمند سواد رسانه‌ای هستیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان نیازمند سواد رسانه‌ای هستیم، اکنون در جنگ رسانه‌ای مانند جنگ تحمیلی در یک نبرد نابرابر قرار داریم و در این جنگ نیز اتئلاف بین‌المللی شکل گرفته است.

غلامعلی حیدری دوم آبان‌ماه در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: دشمن از تمامی ظرفیت‌ها و ابزار‌های رسانه‌ای در دسترس برای ایجاد جنگ رسانه‌ای و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ شبکه معاند تلویزیونی در حال تولید برنامه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، گفت: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان نیازمند سواد رسانه‌ای هستیم، اکنون در جنگ رسانه‌ای مانند جنگ تحمیلی در یک نبرد نابرابر قرار داریم و در این جنگ نیز اتئلاف بین‌المللی شکل گرفته است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: برای اینکه بدانیم مسیر صحیح کدام است؟ باید بررسی کنیم و ببینیم دشمن کدام نقطه را مورد هدف قرار داده و هر کجا هجمه دشمن سنگین‌تر است، یعنی مسیر صحیح در آن‌جا در حال طی شدن می‌باشد.

حیدری با بیان اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: این نهاد تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا خدمات نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد و همچنین مطالبات به‌حق مردم را پیگیری و به گوش مسئولان برساند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین با ترور، بمب‌گذاری و انواع تخریب به‌دنبال تجزیه کشور بودند، همچنین شاهد خیانت برخی مسئولان وقت از جمله بنی‌صدر بودیم، اما امروز درخت جمهوری اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری تنومند شده است و گزندی به آن نمی‌رسد.

وی ادامه داد: روزگاری دشمنان به‌دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی بودند، امروز به‌دنبال ساقط کردن پهباد‌های ایران هستند، این نشان از قدرت کشور است، صدا و سیما باید مسائل مختلف را تبیین کند.

حیدری با تاکید بر اینکه مدیریت باید عالمانه و بابصیرت باشد، تصریح کرد: نباید با تصمیمات ناپخته امنیت و آرامش مردم را به‌خطر بیندازیم، در حوزه مدیریت هیچ‌گونه تخلف و فساد را نمی‌پذیرم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: تمام طرح‌هایی که در استان به مرحله اجرا در می‌آید، باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار