کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل و ۴ تن بوقلمون زنده قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه دوم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران گشت کلانتری بخش اسفرورین حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت نیسان تانکردار مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود:در بازرسی از خودرو، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۴ تن بوقلمون زنده قاچاق در آوج

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بوقلمون زنده مشکوک شدندو برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از آن ۴۰۰ قطعه بوقلمون زنده به وزن تقریبی ۴ تن، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دام و طیور بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو به همراه بوقلمون‌های کشف شده به اداره دام و طیور تحویل داده شد.

کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک در عملیات فرا استانی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت:ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک به استان اصفهان را داشت شناسایی کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، متهم با استفاده از یک دستگاه کامیون کشنده ولوو از محور"هرات-شهربابک" در حال تردد به سمت اصفهان است، که بلافاصله هماهنگی لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد انجام و دستگیری قاچاقچی مورد نظر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران مواد مخدر استان یزد با استقرار عملیاتی خود در محور به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی از آن ۴۷ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فوت موتور سوار بر اثر برخورد با کامیون

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: در محورآبگرم-همدان بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون ولوو، موتور سوار جان باخت.
سرهنگ ذاکری منش افزود: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار