پرداخت تسهیلات ضروری به بیش از هزار مددجوی کمیته امداد قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: هزار و ۶۱ مددجوی قزوینی از ابتدای امسال تاکنون تسهیلات ضروری دریافت کرده‌اند.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون هفت میلیارد و ۹۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تسهیلات ضروری به هزار و ۶۱ مددجو پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: این نهاد به صورت روزانه و ماهانه خدمات متعددی را به نیازمندان تحت پوشش خود ارائه می‌کند، ولی گاهی اوقات این افراد با مشکلات دیگری روبرو می‌شوند که امیدواریم تسهیلات ارائه شده در این خصوص گره گشا باشد.

به گفته وی، علاوه بر تسهیلات ضروری، کمیته امداد امام (ره) قزوین از ابتدای امسال سه میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان به ۲۳۰ نفر در سرفصل خرید و احداث مسکن و یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان به ۱۴۷ نفر در سرفصل ودیعه مسکن پرداخت کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: تاکنون ۶۳۳ میلیون تومان به ۶۴ نفر از مددجویان استان تسهیلات درمانی پرداخت شده است.

صیادی، خدمات قرض الحسنه را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این نهاد عنوان و افزود: هم اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خرید لوازم ضروری، خدمات درمانی و سایر نیاز‌های مردم، تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه فراهم‌سازی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر تا رسیدن به وضعیت معیشتی مناسب اولویت اساسی این نهاد است، افزود: درصدد هستیم علاوه بر رفع نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی جامعه را نیز به حداقل برسانیم که این مهم برای ما اولویت اساسی است.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.